"מוביל בגאון את סיעת הליכוד": כשנתניהו החמיא לגדעון סער

השר לשעבר שמנסה לשוב למרכז המערכת הפוליטית, השיק את קמפיין ההתמודדות שלו בפריימריז ושיתף כמה מחמאות שהרעיף עליו בעבר ראש הממשלה

חדשות כיפה מערכת כיפה 21/01/19 10:53 טו בשבט התשעט

"מוביל בגאון את סיעת הליכוד": כשנתניהו החמיא לגדעון סער
ידעו ימים טובים יותר. נתניהו וסער, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר שחווה מתקפה מצד גורמים בליכוד וכן בסביבתו של ראש הממשלה, גדעון סער השיק היום (שני) את קמפיין ההתמודדות שלו בפריימריז של הליכוד עם סרטון שכלל מחמאות שקיבל מלא אחר מאשר בנימין נתניהו.

סער כלל בסרטון את פעילותו בתקופת השפל של הליכוד, בזמן שאריאל שרון הקים את קדימה והתנועה קיבלה 12 מנדטים בבחירות 2006. בהמשך נראה במספר קטעים כיצד נתניהו משבח את סער על פעילותו במפלגה בתקןפתה באופוזיציה וכן בזמן ששימש כשר חינוך.

לפני מספר חודשים דווח כי בסביבת נתניהו האשימו את השר לשעבר, שהחליט לשוב לחיים הפוליטיים לאחר הפסקה בת מספר שנים, כי הוא ניסה ליזום מהלך שבו נשיא המדינה לא בהכרח יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ראש המפלגה הגדולה, קרי נתניהו.

לפי הפרסום בישראל היום, נתניהו שוחח עם מקורביו ובכירים בליכוד ובפניהם הביע את החשש כי ריבלין לא יבחר בו להרכיב את הממשלה, גם אם יזכה במספר המנדטים הרב ביותר. בסביבת נתניהו ציינו כי המהלך נרקם על ידי בכיר לשעבר בליכוד, ובהמשך נחשף כי מדובר בסער.

השר לשעבר הכחיש וטען כי מדובר בקונספירציה, ובהמשך תקף חזיתית את ראש הממשלה בראיון לגלי צה"ל, "אני אומר לנתניהו - מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך מה שנעשה אתמול זו חציית קו אדום. אני לא יכול להיות בת יענה, כי הרי שתיקה כהודאה. אני קורא לראש הממשלה להציג ראיות לקונספירציה. לצערי ראש הממשלה הקיף את עצמו באנשים חורשי רעות ומזימות".