גדעון סער לנתניהו: הצג ראיות או חזור בך

השר לשעבר גדעון סער אשר שמו שורבב לקונספירציה כי הוא רקם יחד עם הנשיא לא לאפשר לנתניהו להרכיב את הממשלה הבאה אומר הבוקר: "הכל שקר. ראש הממשלה הקיף את עצמו באנשים חורשי מזימות"

חדשות כיפה גלעד כהן 25/10/18 09:24 טז בחשון התשעט

גדעון סער לנתניהו: הצג ראיות או חזור בך
גדעון סער, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

אחרי שהואשם על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו כי רקם יחד עם הנשיא ראובן ריבלין לא לתת לנתניהו להרכיב את הממשלה הבאה אומר השר לשעבר גדעון סער כי מדובר בידיעה שקרית וכי הוא סומן על ידי ראש הממשלה.

בראיון הבוקר (ה') בגלי צה"ל התייחס השר לשעבר גדעון סער כי נתניהו סימן אותו כאויב. "אני מתקדם לדרגת איום על המשטר. אני לא איום על נתניהו. אני סייעתי לו להגיע לשלטון. אמרתי לרעייתי (גאולה אבן-סער) שאנחנו לא מתקרבים לאף קונסוליה."

עוד אמר השר לשעבר כי מתנהל נגדו משפט שדה ללא ראיות. "אני אומר לנתניהו - מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך מה שנעשה אתמול זו חציית קו אדום. אני לא יכול להיות בת יענה, כי הרי שתיקה כהודאה. אני קורא לראש הממשלה להציג ראיות לקונספירציה. לצערי ראש הממשלה הקיף את עצמו באנשים חורשי רעות ומזימות."

בעניין החקירות של ראש הממשלה אמר סער כי הדיון על החקירות לא ראוי מכיוון שהחקירות טרם הסתיימו.

כזכור, גדעון סער הוא לכאורה "בכיר הליכוד לשעבר" שזמם עם הנשיא ריבלין שלא לאפשר לנתניהו להרכיב את הממשלה הבאה גם אם יקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר. 


שר החינוך לשעבר, גדעון סער, פרש מהחיים הפוליטיים לפני כארבע שנים, רוצה לחזור לפוליטיקה ואף להנהיג את הליכוד. אך זו משימה קשה מאוד כאשר נתניהו ישב על כס המלכות, על פי הסקרים, גם בממשלה הבאה.

נתניהו ובכירים בליכוד טוענים כי סער רקם עם ריבלין מזימה לפיה הנשיא לא יעניק לנתניהו את הסמכות להרכיב את הממשלה הבאה. בסביבת נתניהו לא אמרו בפירוש מי הוא אותו בכיר, אך השמועות לכיוונו של סער החלו לצוץ מכל כיוון.