שר החוץ חשף: בדרך לנורמליזציה עם עוד 2 מדינות מוסלמיות

שר החוץ אלי כהן התראיין ל"כאן רשת ב'" וסיפר כי הוא עתיד להיפגש עם שתי מדינות מוסלמיות נוספות במטרה לכונן יחסים דיפלומטיים והתייחס למת מול איראן: ""השקענו כספים כדי להבטיח שנוכל להגן או לתקוף אם צריך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 08:11 יא בתמוז התשפג

שר החוץ חשף: בדרך לנורמליזציה עם עוד 2 מדינות מוסלמיות
השר אלי כהן, נתניהו תוקף את הצעתו, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר החוץ אלי כהן סיפר בריאיון ל"כאן רשת ב'" על המהלכים המדינאים שמתנהלים מאחורי הקלעים ומאמציו לחיזוק קשריה של ישראל עם שכנותיה למזרח התיכון, וחשף כי בקרוב הוא עתיד להיפגש עם גורמים בשתי מדינות מוסלמיות שעדיין אין לישראל קשרים דיפלומטיים איתן.

"אני צפוי להיפגש עם שתי מדינות מוסלמיות שאין לנו קשר דיפלומטי איתן. מאמין שנצליח לקדם נורמליזציה עם סעודיה". אמר שר החוץ במהלך הריאיון. והתייחס גם לאיום האיראני: "השקענו כספים כדי להבטיח שנוכל להגן או לתקוף אם צריך".

סעודיה.

סעודיה. צילום: shutterstock

ראש החולייה נתפס על אדמת איראן

נזכיר כי רק אתמול המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים חשף פרטים חדשים על סיכול חוליית הטרור בקפריסין, כולל חשיפת ראש החוליה האיראני, יוסף שהבאזי עבאסעלילו, על אדמת איראן. ראש החוליה נשלח מאיראן לקפריסין לבצע את הפיגוע במבצע סיכול ייחודי על אדמת איראן שם המוסד את ידו על ראש החוליה, שנתן בחקירה הודאה מפורטת בזכותה נחשפה ופורקה חוליית הפיגוע בקפריסין. גורם בכיר במוסד: "נגיע לכל גורם שמקדם טרור נגד יהודים וישראלים בכל העולם, כולל על אדמת איראן".