"מדינות נוספו יצטרפו למהלך של טראמפ, זאת רק שאלה של זמן"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס רה"מ לנסיעתו הקרובה לארה"ב, ובירך על ההחלטה להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים ביום העצמאות ה-70. "אודה לטראמפ אישית בשם העם כולו", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/18 17:02 יא באדר התשעח

"מדינות נוספו יצטרפו למהלך של טראמפ, זאת רק שאלה של זמן"
בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

"זאת רק שאלה של זמן עד שמדינות אחרות יצטרפו למהלך החשוב הזה", כך אמר היום (ב') ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד, בהתייחסות להחלטה להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים ביום העצמאות ה-70 של ישראל.

נתניהו ההתייחס לנסיעתו הקרובה לארה"ב ולפגישתו עם הנשיא דונלד טראמפ, ואמר: "במוצאי שבת אני אצא לארה״ב למען שתי מטרות שאנחנו עובדים למענן כל הזמן: חיזוק ירושלים וחיזוק הביטחון של מדינת ישראל.

"חיזוק ירושלים - אני כמובן אודה אישית בשמכם ובשם העם כולו לנשיא טראמפ על ההחלטה ההיסטורית להעביר את השגרירות לקראת יום העצמאות ה-70. אני חושב שהוא ראוי לכל ברכה. אנחנו גם מקיימים עכשיו קשרים עם מדינות נוספות ואני משוכנע, וזאת רק שאלה של זמן, שמדינות אחרות יצטרפו למהלך החשוב הזה של ארה״ב.

"בנוסף אני אדון עם הנשיא טראמפ, כי צריך לקבל החלטות בנושא תכנית הגרעין האיראנית וההסכם איתה. אדון איתו איך למנוע מאיראן להמשיך בנתיב שמביא בעצם לגרעין, וכמובן איך למנוע מאיראן את המשך התוקפנות שלה באזור".

לדבריו, "הדבר הזה חשוב לישראל, הוא חשוב לארה״ב, הוא חשוב לשלום העולם. יהיו כמובן נושאים אחרים אבל אלה הדברים העיקריים. אני יוצא לשם בשמכם, למענכם ובתמיכתכם - אני מודה לכם על התמיכה".