יום אחרי יום: ישראלי נפצע בפיגוע ירי בחווארה - מרדף אחרי המחבל

פיגוע רודף פיגוע: ירי לעבר רכב ישראלי כקילומטר אחרי צומת תפוח לכיוון צומת הביתות, בסביבת הרכב נמצאו 12 קליעים. פצוע קל במקום, המחבל נמלט, כוחות רבים פתחו בסריקות | חבר הכנסת סוכות עבר רגעים לאחר הפיגוע: "ראיתי חבר רגע אחרי 12 כדורים ברכב שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 21:49 יז בסיון התשפג | עודכן בתאריך 06/06/23 22:33

יום אחרי יום: ישראלי נפצע בפיגוע ירי בחווארה - מרדף אחרי המחבל
הרכב שנפגע בפיגוע, צילום: מועצה אזורית שומאון

חשד לפיגוע בחווארה: ירי לעבר רכב ישראלי כקילומטר אחרי צומת תפוח לכיוון צומת הביתות, בסביבת הרכב נמצאו 12 קליעים. פצוע קל במקום. כוחות רבים במקום פתחו בסריקות. במד"א מעדכנים כי בשעה 21:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על ירי לעבר רכב בזמן נסיעה סמוך לחווארה, נהג הרכב המשיך בנסיעה והגיע למוקד רפואי בשומרון עם שריטה קלה בכתף. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי במקום לגבר כבן 28 שבדרך נס נשרט קלות בכתף וטופל במקום.

"היינו כפסע מעוד לוויה ועוד משפחה שכולה"

תוצאות הפיגוע שרק בנס לא נגמר עם פגיעות קשות יותר: 12 פגיעות ברכב, פצוע קל מהירי. ראש מועצת שומרון יוסי דגן בדרכו למקום הפיגוע: "היינו כפסע מעוד לוויה ועוד משפחה שכולה. שהממשלה תפסיק לסמוך על ניסים ותחזיר את המחסומים". 

יוסי דגן

יוסי דגן, דורש שינוי. צילום: חדשות כיפה

עוד הוסיף ראש המועצה: "המצב הזה לא יכול להמשך. אזרחים ישראלים נמצאים תחת ירי בדרכם לביתם. בתוך רולטה רוסית שיש דרך לעצור אותה. להחזיר את המחסומים. היינו כפסע מעוד לוויה. עוד משפחה שכולה. הממשלה הזו לא יכולה להמשיך לסמוך על הנס. אנחנו דורשים לעצור את האינתיפאדה השלישית שמשתוללת כאן".

חבר הכנסת עבר במקום: "פוגש חבר רגע אחרי 12 כדורים ברכב שלו"

מי שעבר במקום מספר רגעם לאחר הפיגוע הוא חבר הכנסת צבי סוכות. הוא כתב בטוויטר: "פוגש חבר רגע אחרי 12 כדורים ברכב שלו. אסור לנו להשלים עם זה בשום שום שום צורה", עוד הוסיף: "עובר דקה אחרי הפיגוע במקום, כרגע בפקק בתוך הכפר ונראה שהצבא חוסם את כל האזור. לא מאחל לאף אחד לעמוד בפקק בידיעה שיש מחבל שביצע פיגוע ירי פה לפני רגע וברח. נעשה הכל הכל הכל כדי לשים לזה סוף".