פיגוע דריסה בחווארה: 2 חיילים פצועים קל - המחבל נתפס

פיגוע בחווארה: שני חיילים נפצעו מרכב חולף ובצה"ל מאשרים כי מדובר בפיגוע דריסה. הפצועים פונו באמבולנס צבאי לבית החולים. לאחר מרדף, צה"ל עצר את המחבל בכניסה לשכם | יוסי דגן: "לא נסכים להתרגל לפיגועים יומיומיים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 05/06/23 21:41 טז בסיון התשפג | עודכן בתאריך 05/06/23 22:51

פיגוע דריסה בחווארה: 2 חיילים פצועים קל - המחבל נתפס
פעילות צה"ל, ארכיון, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

פיגוע בחווארה: שני חיילי צה"ל נפצעו הערב (ב') בפיגוע דריסה כ-100 מטר דרומית לכיכר עינבוס בצפון השומרון. בצה"ל מאשרים כי מדובר בפיגוע. שני החיילים פונו לבית החולים באמבולנס צבאי ולאחר מרדף, נתפס המחבל בכניסה לשכם כשברשותו סכין והשמשה הקדמית מנופצת.

כאמור, כוחות צה"ל זיהו לאחר זמן קצר את הרכב החשוד בביצוע הפיגוע, פתחו במרדף ועצרו את המחבל כשברכבו אותרה הסכין. המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

"הגיע הזמן להרים ראש ולעצור את הטרור"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו ואמר: "כולנו יחד - ההתיישבות ועם ישראל כולו מחזקים את חיילי צה"ל. כולנו עם צה"ל מחזקים את החיילים". דגן המשיך בדרישה מהממשלה: "המציאות הזו לא יכולה להמשך. לא נסכים להתרגל לפיגועים יומיומיים  ולהמשיך לתת הסברים לארה"ב מדוע אנחנו צריכים להחזיר את המחסומים הבטחוניים שהם אלו שהצליחו לעצור את האינתיפאדה השניה. הסתיימה מדיניות ההכלה. הגיע הזמן להרים ראש ולעצור את הטרור".