לפיד: "הממשלה הזו צריכה ללכת הביתה". ליברמן: "הפקרות בטחונית"

יו"ר יש עתיד תקף את בנט בפתיחת ישיבת הסיעה: "דור שלם מסתכל על הממשלה שלו ומגיע למסקנה שהכל ציני ומושחת." ליברמן: "בנט ושקד נדבקים לכיסא, הם נכנעו ללחצים."

חדשות כיפה יהונתן קליין 19/11/18 14:46 יא בכסלו התשעט

לפיד: "הממשלה הזו צריכה ללכת הביתה". ליברמן: "הפקרות בטחונית"
ליברמן בישיבת הסיעה, צילום: כיפה

"בזמן שהקרקס המביש הזה מתקיים מולנו, תושבי הדרום עדיין מלקקים את הפצעים". אמר יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, בתגובה למסיבת העיתונאים של בנט ושקד, בה הודיעו על הישארות בממשלה, על אף האולטימטום שהוצב לנתניהו. 

לפיד הוסיף: "הקרקס המביש לא נוגע למצב בעוטף עזה וליוקר המחיה, אלא לפוליטיקאים שכל מה שמעניין אותם זה הכיסא שלהם. צריך להעריך את פרישת ליברמן. נתניהו נשא את שם הביטחון לשווא. שלושה חברי קבינט - בנט, ליברמן ושקד - אמרו שאין ממש באמירות שלו. הם אומרים שהממשלה מראה רפיסות ושהיא נכנעת לטרור. דור שלם מסתכל על הממשלה שלו ומגיע למסקנה שהכל ציני ומושחת. הממשלה הזו לא רואה אותנו ממטר, היא צריכה ללכת הביתה. היא לא תחזיק מעמד עוד הרבה זמן".

לפיד התייחס גם לאמירתו של בנט כי "לוחמי צה"ל מפחדים מהפרקליט הצבאי הראשי יותר מאשר יחיא סינוואר" ואמר: "בנט לא יכול לערב את צה"ל במצוקות הפוליטיות שלו. הבעיה שהוא יושב בקבינט ובממשלה שמפחדת מסינוואר יותר מהפרקליט הצבאי הראשי". סיים לפיד. 

מאמין לשטרן, תוקף את רגב. יאיר לפיד

איר לפידצילום: יונתן זינדל פלאש 90

ליברמן: "בנט ושקד נדבקים לכיסא"

שר הביטחון המתפטר, אביגדור ליברמן, אמר בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו', כי "שר החינוך, כשהתבטא נגד קציני צהל הבכירים, נהג בהפקרות". ליברמן התייחס להישארות של בנט ושקד בממשלה ואמר: "הקשבתי לשרים בנט ושקד. אין כאן לא אחריות ולא כלום. רק הידבקות לכסא. הם נכנעו ללחצים. מי שרוצה לדעת מה היה מאחורי הקלעים של הבית היהודי, צריך להקשיב לדברים של בצלאל סמוטריץ, שאמר שהוא לא רואה טעם בהתנהלות הממשלה." 

https://youtu.be/zH3DQgfXHFA

לגבי המשך דרכה של הממשלה אמר ליברמן: "אנחנו נתמוך בהצעות חוק של הממשלה שמתאימות לאג'נדה שלנו, בתנאי שהקואליציה תתמוך גם בחוקים שלנו."