כחול לבן: "נתניהו היסטרי"

בתגובה לראיון של ראש הממשלה בחדשות 12, בו תקף את מפלגת כחול לבן ואת העומדים בראשה, לפיד וגנץ, וטען כי מעלילים עליו עלילות דם בנושא פרשת הצוללות, אומרים במפלגת כחול לבן: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות, מתחמק משאלות קשות וממשיך להשמיץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/19 21:32 טז באדר ב'

כחול לבן: "נתניהו היסטרי"
ראשי כחול לבן , צילום: באסל עאווידת, פלאש 90

בכחול לבן מגיבים. לאחר הראיון של ראש הממשלה נתניהו באולפן חדשות 12, בו טען ראש הממשלה כי לפיד וגנץ מעלילים עליו עלילות דם בנושא פרשת הצוללות, אומרים בכחול לבן בתגובה: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות, מתחמק משאלות קשות וממשיך להשמיץ. לא קיבלנו שום תשובה איך הרווחת 16 מיליון שקל, ובעיקר, היות ואין שום סוד, כי כרגע המצאת את זה, למה אישרת למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הבטחון? הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו שהוא הפנים מה שאחרים טרם קלטו: הוא הולך להפסיד בבחירות".

יו"ר תל"ם, משה (בוגי) יעלון, מספר 3 ברשימת כחול לבן,אמר בתגובה לראיון של ראש הממשלה נתניהו כי "ביבי מודה, לראשונה, הערב במה שהכחיש עד היום: ביבי מאשר שהוא בעצמו אישר את מכירת הצוללות למצרים, ושעשה זאת מאחורי גבה של מערכת הביטחון ומבלי שהביא זאת לאישור הקבינט.
ביבי ידע שהוא פועל בניגוד לעמדת חיל הים, צה״ל, משרד הביטחון! איזה סוד הוא שמר ממני? 
חוזר על מה שאני טוען בשנתיים האחרונות: ביבי חייב להחקר ומהר על מעורבותו בפרשת הצוללות וכלי השייט. זו פרשת השחיתות החמורה ביותר, בתולדות המדינה! ביבי, מחכה לתביעת הדיבה - היא תטביע אותך!"