יאיר נתניהו: "אמרתי דברי הבל על נשים"

בנו של ראש הממשלה התייחס להקלטות המביכות בהן פורסמו דברים שאמר כשהוא תחת השפעת אלכוהול, "מוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/01/18 07:27 כב בטבת התשעח

יאיר נתניהו: "אמרתי דברי הבל על נשים"
"דברי הבל". נתניהו הבן, צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התייחס אמש (שני) לדברים שאמר בזמן בילוי עם שניים וחבריו והביע על חלקם צער.

"צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי", הוא אמר והדגיש כי "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים".

לדבריו, "הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם". 

בנוגע לשיחתו עם בנו של טייקון הגז קובי מימון הוא הבהיר כי "הדברים שאמרתי לניר מימון  היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו".

דברי נתניהו הבן הגיעו כתגובה לפרסום ההקלטה של "החדשות" משנת 2015, בהן הוא נשמע אומר דברים בוטים על נשים, תוך התייחסות למתווה הגז שהיה בכותרות באותה תקופה.

"אחי, אתה חייב לפרגן לי - אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה, נלחם בכנסת בשביל זה", אמר נתניהו לניר מימון במהלך לילה שבו בילו בין היתר במועדוני חשפניות, "אחי, אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר הצגה, ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?".

בנו של ראש הממשלה אף נשמע מציין ביטויים מזלזלים ובעלי אופי מיני על נשים ביניהם, כך לפי הפרסום, על חברתו לשעבר, מלצריות, חשפניות, ויצאניות.

במשפחת נתניהו, שבפרסומים שונים נטען כי ניסו טרם שידור ההקלטה למנוע אותה, הגיבו בזעם לדברים וציינו בין היתר כי מדובר בהקלטה לא חוקית ובדברים שיצאו מהקשרם על רקע השפעת אלכוהול, "רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג - - כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי ע"י נהג במשרד רה"מ".

בנוסף הם ציינו כי בין בנימין נתניהו לקובי מימון אין שום קשר אישי "אותו פגש רק פעם אחת לפני כעשר שנים. ראש הממשלה נתניהו העביר את מתווה הגז דווקא משום שרצה להציב תחרות לשדה הגז תמר שבבעלותו של קובי מימון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן