יאיר נתניהו לבנו של טייקון הגז: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"

גיא פלג-כתב הפלילים של חדשות 2 חשף הערב במהדורה הקלטה של בנו של רה"מ יאיר נתניהו אומר לבנו של קובי מיימון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר".

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/18 20:45 כא בטבת התשעח

יאיר נתניהו לבנו של טייקון הגז: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"
יאיר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם-פלאש 90

הערב ב"מהדורה המרכזית" של חברת החדשות - חשף גיא פלג את "הקלטות יאיר נתניהו". מהן נחשפים פרטים אודות לילה של הוללות, נסיעה ממועדון חשפנות אחד לאחר, תשלומים של אלפי שקלים לנשים העובדות במקום, והכל ברכב שרד ובליווי מאבטח ונהג הממומנים מכיס המדינה. כמו כן, ההקלטות חושפות קשר משמעותי בין בנו של רה"מ לבנו של טייקון הגז, קובי מימון. בשיחה שפורסמה נשמעים שני הבנים מדברים על מתווה הגז ומתווכחים על התשלום לעובדת המקום. תוך כדי וויכוח אמר נתניהו הבן: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה מתווכח איתי על 400 ש"ח".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר:

"יחשוב כל הורה שצפה בכתבה, איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה יעד להקלטת סתר.
 רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג, כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי ע"י נהג במשרד רה"מ.
 
ברשעות חטטנית כזאת לא סיקרתם אף בן משפחה של שום ראש ממשלה אחר, כולל בני משפחה שהפגינו נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע צבאי וזכו כמעט לאפס סיקור.
 
מסע הצייד שלכם הגיע לשפל חדש וחסר תקדים עם פרסום הקלטת סתר של דברים שנאמרו בצחוק לפני שנתיים וחצי בין צעירים בבילוי עם אלכוהול. הדברים אינם ראויים לשידור בתכנית של רכילות זולה, לא כל שכן במהדורת חדשות מרכזית.
 
גורמי האבטחה הם אלה שמחליטים על סידורי האבטחה וההסעה של בניו של ראש הממשלה. כשאתר איראני מפרסם את תמונותיהם של יאיר ואבנר וקורא לחיסולם, כנראה שיש לגורמי האבטחה סיבה טובה לעשות זאת.
 
לראש הממשלה אין שום קשר עם קובי מימון, אותו פגש רק פעם אחת לפני כעשר שנים. ראש הממשלה נתניהו העביר את מתווה הגז דווקא משום שרצה להציב תחרות לשדה הגז תמר שבבעלותו של קובי מימון. ראש הממשלה כלל לא ידע על הקשר בין בנו יאיר לבנו של קובי מימון. יאיר כלל לא מצוי בנושא מתווה הגז, ואם דיבר בנושא, ברור שעשה זאת בבדיחות הדעת. 
 
אין בכוונתנו להתייחס ליתר הרכילות הזולה והמרושעת על קטעי דברים שנאמרו בצחוק לאחר ערב של שתייה, שאינם משקפים כלל את עמדותיו של יאיר, ושהוצאו מהקשרם בהקלטת הסתר המבושלת, המגמתית והלא חוקית.

מנעמ"ת נמסר בתגובה להקלטות נתניהו: ״מדובר בהתבטאויות דוחות ובסגנון מבזה ומזעזע כלפי נשים. מן הראוי שעוד בערב זה ייצא גינוי חד משמעי ונחרץ מראש הממשלה ורעייתו על הדברים החמורים והאלימים האלו. אם זה הוא היחס כלפי נשים ברחוב בלפור, לא מפתיע שנשים נאלצות עדיין להיאבק על מה שהיה אמור להיות המובן מאליו״.

 

ח״כ איתן כבל-מהמחנה הציוני פרסם בתגובה לפרסומים פוסט בפייסבוק וכתב: 

״שימו רגע את הצחוק שלהם בצד, עולה פה תמונה מבהילה. אומרים שבכל צחוק יש טיפת אמת. במקרה הזה, שנה וחצי לאחר שנתניהו התאבד על העברת מתווה הגז וקרא לזה ״קרב חייו״, לא פחות, השיחה של בנו יאיר עם בנו של טייקון הגז קובי מימון - מעלה בי תחושות קשות. כאילו הכסף של אבא שלו ולא של הציבור-(ואין מי מאיתנו שלא מכיר את המשפט שילדים אומרים את מה שהם שומעים בבית). כמי שהיה ממובילי המאבק במתווה הגז בכנסת ובבתי המשפט, הבנו שיש בכל הסיפור הזה משהו מסריח, אבל לא ידענו עד כמה. הכסף הזה הוא של הציבור וגם אם יש מי ששוכח את זה או בוחר לצחוק על זה ועלינו, אנחנו זוכרים.״

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן