חברי הכנסת עזריה וגליק מציגים: הסולחה

לאחר שחברת כולנו תקפה את חבר הליכוד על שהזמין את סרבן הגט למשכן הכנסת, ולאור דברי ההבהרה שלו, היא יזמה מפגש שבו השניים ליבנו את הדברים והסכימו שצריך לדעת גם כיצד לא להסכים

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/05/18 09:28 טז בסיון התשעח

חברי הכנסת עזריה וגליק מציגים: הסולחה
פגישת הסולחה בין עזריה לגליק, צילום: מחשבון הטוויטר של גליק

דם רע זרם בימים האחרונים בין ח"כ רחל עזריה לח"כ יהודה גליק, בעקבות הזמנתו של סרבן הגט ירון אטיאס למשכן הכנסת על ידי איש הליכוד. אמש (שלישי) נפגשו השניים לפגישת סולחה ובה שוחחו על המחלוקות ביניהם.

את המפגש יזמה עזריה, זאת על רקע הפוסט שכתב גליק ובו הסביר את מה שעמד מאחורי המפגש השנוי במחלוקת עם סרבן הגט שבית הדין הרבני החליט להטיל עליו סנקציות ולעשות לו "שיימינג"

"לאחר המחלוקת לשם שמים שחווינו בעוצמה בשבוע האחרון", צייץ גליק בטוויטר, "הרגשתי שמריבה קשה אינה מקומי הטבעי, לכן שמחתי להיענות בחיוב ליוזמתה של רחל לסיים את המריבה. לוקחים אחריות על השיח הציבורי ושמים את המחלוקות מאחורה. ממשיכים לפעול גם בשביל שמזל דדון תקבל גט".

בשבוע שעבר, לאחר שנודע לחברת כולנו כי סרבן הגט אטיאס הוזמן למשכן הכנסת, היא דיברה על כך במליאה ותקפה בחריפות הן הסרבן ואת גליק שהזמינו. במהלך נאומו של האחרון הפריעו לו שורת חברות כנסת ולבסוף נטשו את האולם כאות מחאה.

ח"כ גליק ניסה בפוסט שכתב בפייסבוק להסביר את פעולתו שעוררה סערה וכתב בין היתר כי "לא היה מדובר בצעד הפגנתי או בצעד מחאתי אלא בפגישה עניינית", שמטרה להביא לסיום הפרשה העגומה של סרבנות הגט. בהמשך הוא תקף את חברות הכנסת שיצאו נגדו ואמר כי הוא נחשף "למופע אימים שאיני זוכר כמותו מאז שאני בכנסת. ה-D9 יצא מהאפסנאות".

עזריה הגיבה לדברים וכתבה כי "הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, ויהודה גליק טעה כשהוא ניסה להתערב בנושא בו אין לו שום ידע או מומחיות" וכי צר לה "שח"כ יהודה גליק נעלב אך כשליחי ציבור תפקידנו לא להיעלב אלא לפתור את הבעיות של אזרחי ישראל".

אתמול כאמור נפגשו שני חברי הקואליציה שוחחו על אי ההסכמות ביניהם וליבנו את הדברים. לבסוף, למרות שגם אחרי המפגש הם לא הסכימו על הכל, מלשכות השניים נמסר כי הם סיכמו שיש לדעת כיצד להתנהל גם במחלוקות.