גליק מסביר: למה נפגשתי עם סרבן הגט

בפוסט בפייסבוק הסביר חבר הכנסת את הסיבה להזמנתו השנויה במחלוקת של ירון אטיאס למשכן, וטען כי נפגש עמו בניסיון לגשר בין הצדדים. הוא תקף את הח"כיות שמחו נגדו, וכתב: "נחשפתי למופע אימים שאיני זוכר כמותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/18 19:39 יד בסיון התשעח

גליק מסביר: למה נפגשתי עם סרבן הגט
יהודה גליק, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

חבר הכנסת יהודה גליק הגיב היום (ב') לראשונה על ההתקפות נגדו בעקבות הפגישה שקיים בשבוע שעבר עם סרבן הגט, ירון אטיאס, בלשכתו במשכן הכנסת. בפוסט ארוך בפייסבוק גולל גליק את שעבר עליו כשהותקף בעת שעלה לנאום במליאה ובימים האחרונים לאחר הפגישה, וכתב כי כל מטרתו הייתה לנסות לגשר בין הצדדים ולהשיג את הגט המיוחל.

"מי שאין לו סבלנות לקרוא אז השורה התחתונה היא שנכון לרגע זה אין גט. משמעות הדבר שככל הנראה אביהם של שלושה ילדים, שהגדול שבהם בן 11 עלול להיכנס בקרוב לכלא, ואימם תמשיך להיות כלואה על ידי בעלה שאינה חפצה בו", כתב גליק בתחילת הפוסט.

בהמשך הוא סיפר על המאמצים הרבים שהשקיע כדי להגיע להבנות בין בני הזוג, והסביר מדוע לשכתו הייתה המקום היחיד שבו יכול היה להיפגש עם אטיאס. "איש לא ידע ואיש לא היה אמור לדעת" על הפגישה עם אטיאס. "לא היה מדובר בצעד הפגנתי או בצעד מחאתי אלא בפגישה עניינית", טען להגנתו.

https://www.facebook.com/yehudah.glick/videos/10216091461949217/

בנוגע לביקורת הקשה שספג מצד חברות כנסת בעת שעלה לנאום המליאה לאחר היוודע דבר הפגישה השנויה במחלוקת, כתב גליק: "נחשפתי למופע אימים שאיני זוכר כמותו מאז שאני בכנסת. ה-D9 יצא מהאפסנאות. הזמן שניתן לי לנאום היה שלוש דקות אך במשך שש וחצי דקות הן פשוט לא נתנו לי להוציא מילה מהפה וצרחו עליי בצרחות אימים.

"יתירה מזאת, בין שאר הצעקות על הפרת הוראת בית הדין ועל המזבח הבוכה, פגעו בי יותר מכל הצעקות איך לא אכפת לי מאותה אישה, וזה דקות ספורות אחרי שסיימתי את ההתכתבות ההדדית איתה. ואף על פי כן הייתי משוכנע שהדבר האחרון שמתאים לעניין כזה הוא להפוך את זה לנושא להתקוטטות פרלמנטרית", כתב.