קריב הגיע עם אנשי שלום עכשיו לחומש - שם הגיבו: "מברכים כל יהודי"

חבר הכנסת ממפלגת העבודה, הגיע לישיבת חומש על מנת לבצע מעקב "אחר המחטף" שנעשה לטענתו בהקמת הישיבה. בישיבה הגיבו לביקור בעקיצה: "הגעת קריב לחומש - סמל לריבונות ישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 10:35 יח בסיון התשפג

קריב הגיע עם אנשי שלום עכשיו לחומש - שם הגיבו: "מברכים כל יהודי"
חבר הכנסת בחומש, צילום: דוברות קריב

בדיקת מעכב: חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה הגיע הבוקר (ד') לסיור בחומש. קריב הסביר כי מטרת הסיור שביצע במקום היא מעקב אחר "המחטף" שנעשה עם הקמת מבנה הקבע של הישיבה. ח"כ קריב מלווה על ידי צוות מעקב של תנועת שלום עכשיו.

 

הביקורת של קריב 

ח"כ קריב אמר בעת ששהה בחומש: "הקמת מבנה הקבע של הישיבה בחומש נעשתה במחטף ובאופן לא חוקי שפגעו ביחסי צה"ל עם הדרג הפוליטי הנבחר. מדובר בתקדים מסוכן שאסור לתת לו לחזור על עצמו. מהלכי הממשלה בצפון השומרון יגבירו באופן משמעותי את החיכוך בין ישראלים לפלסטינים באזור ויפגעו ביכולתו של צהל להתמודד עם משימות הביטחון השוטף ועם איומי הביטחון האסטרטגיים הניצבים בפני מדינת ישראל".

חומש, מברכים כל יהודי

חומש, מברכים כל יהודי צילום: דוברות ישיבת חומש

ישיבת חומש: "אנחנו מברכים כל יהודי שמגיע לחומש"

בישיבת חומש הגיבו לביקור של קריב ועקצו: "אנחנו מברכים כל יהודי שמגיע לחומש, ב"ה בזכות 17 שנים של התעקשות על ההר הזה, כל יהודי יכול להסתובב בחופשיות בחומש, ובדרך אליה. הגעת חברי כנסת לחומש בקלות, בחופשיות ובביטחון לסיורים - זה הריבונות האמיתית על המקום. עם ישראל חי בחומש".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, מלווה ברב מנחם בן שחר מישיבת חומש, ניגש לח"כ גלעד קריב בחיוך רחב, לחץ את ידו ואמר לו: "ברוך הבא לחומש שבמועצה האזורית שומרון. שמח מאוד שהגעת לכאן. חומש שייכת לכל עם ישראל. הרי גם השמאל מודה שעל השטח שהישיבה עברה אליו איו ויכוח והוא אדמות מדינה. אז אני בטוח שגם אתה שמח איתנו", אמר דגן לקריב. דגן הבטיח לח"כ קריב: "בביקור הבא ניפגש בשא-נור הבנויה".

יוסי דגן לוחץ ידיים עם גלעד קריב

יוסי דגן לוחץ ידיים עם גלעד קריב צילום: דוברות