חבר כנסת בליכוד: "אם לא תחול התקדמות משמעותית בנושא ריבונות זה יהיה כישלון"

דן אילוז סייר במועצה האזורית מטה בנימין, ואמר כי הוא מתכוון להגיע לאזור לעתים קרובות במהלך כהונתו, וכך "בעזרת השם להביא הישגים משמעותיים להתיישבות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/01/23 15:51 כו בטבת התשפג

חבר כנסת בליכוד: "אם לא תחול התקדמות משמעותית בנושא ריבונות זה יהיה כישלון"
דן אילוז בשילה הקדומה, צילום: ללא

חבר הכנסת דן אילוז ערך היום (ה') סיור במועצה אזורית בנימין יחד עם חברי פורום"מלוכדים". במהלך הסיור התמקד חבר הכנסת בנושא ההתיישבות הצעירה כשביקר בישובים בני-אדם ובגבעת הראל. אילוז גם ביקר בשילה הקדומה.

"אני מתכוון להגיע לאזור המון במהלך כהונתי כחבר כנסת"

מדובר בסיור הראשון שעורך אילוז כחבר כנסת, מה שמסמן את החשיבות שהוא נותן לנושא יהודה ושומרון. "היום מכהנת ממשלת ימין חזקה שתביא הרבה הישגים לעם ישראל בתחומי המשפט, ביטחון הפנים והכלכלה, אבל אסור לנו לשכוח את ההתיישבות. אם אנחנו לא נתקדם התקדמות משמעותית בקדנציה הזאת לקראת ריבונות, אז אנחנו, כקואליציה ימנית, נכשלנו".

"לכן אנחנו צריכים לעשות את כל מה שאפשר כדי להתקדם בתחום של הריבונות. אני מתכוון להגיע לאזור המון במהלך כהונתי כחבר כנסת ובעזרת השם להביא הישגים משמעותיים להתיישבות".

דן אילוז בכניסה לשילה הקדומה

דן אילוז בכניסה לשילה הקדומה 

השר וסרלאוף על הסדרת ההתיישבות הצעירה: "נעשה את זה בתקופה הקרובה"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף הגיע היום לסיור בגוש עציון ובין היתר נפגש עם מתיישבי שדה בועז. לאחר הסיור התבטא השר בנושא ואמר כי הסדרת ההתיישבות הצעירה צריכה לקרות בתקופה הקרובה: "אנחנו פה בשדה בועז ששומרים על קרקעות. יש פה עניין אסטרטגי לאומי לשמור פה על הציר שמוביל לירושלים. מעבר לעניין האסטרטגי יש גם את העניין ההומניטרי של החשיבות שיהיה פה חשמל ומים ולתת להם את כל התשתיות הנדרשות לקיום אורח חיים תקין פה. אנחנו מתכוונים לעשות את זה בתקופה הקרובה".

לשאלת כתב כיפה עמיאל ירחי, בנוגע ללוח הזמנים להסדרת היישובים אמר ווסרלאוף: "אנחנו רוצים לעשות את זה בתקופה הקרובה אני פחות בקטע של לתת הצהרות של לוח זמנים ויותר לדחוף את זה במעשים אני מקווה שנהיה אנשי בשורה בקרוב".

צפו בדבריו של השר וסרלאוף: