בשורה חדשה להתיישבות לזכרו של מיכי מרק הי"ד: ההייטק הגיע להר חברון

בחודשים האחרונים קורם עור וגידים מיזם הייטק בהר חברון. המיזם הוא ראשון מסוגו ומביא בשורה לתושבי הר חברון, בשורה של תעסוקה, התיישבות וציונות. אירוע ה"מיט-אפ" נפתח לזכרו של מיכי מרק הי"ד שנרצח לפני 6 שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 19:25 ד בתמוז התשפב

בשורה חדשה להתיישבות לזכרו של מיכי מרק הי"ד: ההייטק הגיע להר חברון
אירוע ההשקה בהר חברון, צילום: אורי אריה

לפני כשבוע, לאחר חודשים של ציפייה, נחנכה קהילת ההייטק של הר חברון באירוע "מיט-אפ" ראשון מסוגו בהר. המיט-אפ נפתח לזכרו של מיכי מרק הי"ד שנרצח על ידי מחבלים בציר 60 לפני שש שנים. מיכי, איש חזון כיהן כמנכ"ל החברה לפיתוח ומנהל ישיבת ההסדר בעתניאל, האמין בפיתוח האזור, עשה ופעל רבות למען מטרה זו, המיט-אפ הושק בתאריך אזכרתו.

לאירוע הגיעו עשרות מתושבי האזור העוסקים בתחומי ההייטק השונים מתוך רצון לרקימת חלום משותף לבנות מרכז הייטק מקצועי ומשפחתי בהר חברון.

צילום: אורי אריה

ראש המועצה: "יצא לדרך מרכז הייטק שוקק ומשמעותי בהר חברון"

את המיזם מובילה עינת טייץ מהיישוב עתניאל, מנהלת פרויקטים יותר מעשור בהייטק, בשיתוף עם המועצה האזורית והחברה לפיתוח הר חברון. "בהר חברון ישנם אנשים אידאליסטים ומוכשרים מאוד אשר נכון כי יהיו חלק מעוצמת ההייטק של מדינת ישראל. אנו יושבים במיקום אסטרטגי שמאפשר ליצור מרכז הייטק איזורי , לתושבי ההר והסביבה: מיתר, כרמית ולכיש, קרית ארבע מצפון ואפילו ערד ממזרח", אמרה טייץ. "יחד נחזק את הייטק בהר ונפתח את ההזדמנות בפני קהל איכותי של אנשי ונשות הייטק מובילים בתחומם, אשר יהיו מקטרי ההייטק של מדינת ישראל"

יוחאי דמרי ראש המועצה בירך באירוע ההשקה ואמר כי "בשנים האחרונות אנו זוכים לראות כי מרכזי ההייטק ביש"ע מתחילים לפרוח, ההשראה והסיוע בהקמת מיזם זה מגיע ממיזם דומה שנבנה בבנימין בהובלת יעל זהבי שאף מסייעת בהקמת המרכז. יחד עם קהילת ההייטק שקמה, החלו להיווצר קשרים עם חברות ויזמים שמעוניינים לתפוס מקום במרכז. אפשר לומר כי יצא לדרך מרכז הייטק שוקק ומשמעותי בהר חברון".