"אנדורו": אליפות ישראל ברכיבת אופנועי שטח מגיעה לשומרון

בסוף השבוע האחרון התקיימה בשומרון, לראשונה, אליפות ישראל ברכיבת אופנועי שטח. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "השומרון נמצא במרכז המדינה, גם היסטורית וגם גיאוגרפית ועכשיו גם תרבותית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/22 08:44 ז בשבט התשפב

"אנדורו": אליפות ישראל ברכיבת אופנועי שטח מגיעה לשומרון
אליפות ישראל באנדורו בשומרון, צילום: אליחי מנחם - עבור דוברות שומרון

"140 רוכבים שהגיעו להתחרות"

לראשונה בשומרון. בסוף השבוע (ו') הוזנקה בשומרון אליפות ישראל באנדורו - ענף ספורט מוטורי, דו גלגלי המתמקד בסיבולת הרוכב ואופנועי השטח. בתחרות, שהתקיימה בפארק תעשיות שח"ק סמוך לישוב שקד בצפון השומרון, השתתפו כ-140 רוכבים שהגיעו להתחרות במסלול השטח הייחודי שבמקום לצד נופיה של השומרון. במקום הראשון באליפות זכו האחים גיל ואור זרקו תושבי הישוב עץ אפרים.

"אנחנו מאוד מאוד מתרגשים שאתם כאן איתנו", אמר ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן, שנכח בתחרות. "השקענו כאן המון מכל הלב ואני מקווה שאנחנו פותחים כאן היום מסורת לעוד הרבה שנים יחד. כל שנה נעשה כאן בעזרת השם את האליפות. השומרון נמצא במרכז המדינה, גם היסטורי וגם גיאוגרפי, אבל אנחנו מאוד רוצים להיות מרכז גם תרבותי וגם תיירותי וכיף לנו מאוד שאתם כאן, מכל המגוון ומכל הסוגים. השומרון הוא של כולם ופתוח לכולם. תבואו לכאן תמיד באהבה גדולה".

אליפות ישראל באנדורו בשומרון

אליפות ישראל באנדורו בשומרון | צילום: אליחי מנחם - עבור דוברות שומרון

"במקום הראשון באליפות זכו האחים גיל ואור זרקו תושבי הישוב עץ אפרים"

התחרות הינה בשותפות של מועצה אזורית שומרון, אגף התיירות במועצה והתאחדות הספורט המוטורי בישראל imsf. ניב צורי, מנכ"ל ההתאחדות, אמר: "אנחנו נמצאים באזור השומרון, נוף מדהים, נפלנו על מזג אוויר מושלם. אני רוצה להגיד תודה למועצה, ולמחלקת התיירות ולראש המועצה על התמיכה האדירה בקידום האירוע הזה שיצרו פסטיבל מוטורי מדהים". יו"ר התאחדות הספורט המוטורי, ירון גור, הוסיף "פשוט אירע מדהים. אנחנו נהיה פה כל שנה. מקום חדש עבורנו ויגוון את כל עולם המוטורי".

הרוכבים הרבים נהנו אף הם מהתחרות, הנופים והארגון. מנהל מחלקת התיירות במועצה אזורית שומרון יונתן (שטובי) בלומנטל, בירך אף הוא את מתחרי האליפות: "אנחנו שמחים לארח אתכם. בשמי ובשם המועצה ותיירות שומרון, ובסוף התקווה שלנו היא שבעוד שבוע שבועיים נראה אתכם פה מתאמנים ומסתובבים בסביבה פה אצלנו בשומרון. כמו שראש המועצה אמר, מבחינתנו זו רק ההתחלה".

יוסי דגן באירוע הספורט

יוסי דגן באירוע הספורט | צילום: אליחי מנחם - עבור דוברות שומרון