אושפיזין מוסי רז ומיכל רוזין ביקרו במאחזים: "מצפים ליד קשה כנגד מתנחלים אלימים"

חברי הכנסת ממר"צ הצטרפו לסיור מיוחד של תנועת 'שלום עכשיו' במאחזים ביהודה ושומרון. חברי הכנסת הזהירו מחזרתו של מתווה אביתר במקרים נוספים: "גנץ, אל תאפשר את אביתר 2 ו-3, מצפים מהממשלה לפנות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/09/21 11:46 יז בתשרי התשפב

מוסי רז ומיכל רוזין ביקרו במאחזים: "מצפים ליד קשה כנגד מתנחלים אלימים"
מוסי רז ומיכל רוזין מבקרים במאחז, צילום: שלום עכשיו

אנשי 'שלום עכשיו' וחברי הכנסת מוסי רז ומיכל רוזין הגיעו הבוקר (ה') למאחז הלא חוקי מלאכי השלום שבבקעת הירדן שעלה לאחרונה לקרקע. מוסי רז תקף את מקימי המאחזים ואמר: "נמשיך לבוא למאחזים ולוודא שכל מאחז חדש יפונה. מדובר בפעילות עבריינית שהגיע הזמן להפסיק אותה".


(מוסי רז ומיכל רוזין מבקרים במאחז לא חוקי).

ב'שלום עכשיו' דורשים משר הביטחון גנץ להורות על פירוק המאחז החדש: "יש להפיק לקחים מפארסת אביתר ולגלות אפס סובלנות כלפי עבריינים המנסים להקים מאחז לא חוקי ולקבוע עובדות בשטח כדי לערער את היציבות ולחבל בסיכוי לשלום. אנו דורשים משר הביטחון, גנץ, אל תאפשר את אביתר 2 ו- 3. עליך לגלות אפס סובלנות למאחזים חדשים ולהורות על יד קשה כנגד מתנחלים אלימים". אמרו בשלום עכשיו.

ח"כ מוסי רז שהשתתף בסיור תקף את המתיישבים ואמר: "באנו לכאן למאחז לא חוקי עברייני פלילי שצריך לפנות אותו. יש לנו התחייבות שכל מאחז שקם לאחר הקמת הממשלה יפונה מיד. אנחנו נמשיך לבוא למאחזים ולוודא שכל מאחז חדש יפונה. מדובר בפעילות עבריינית שהגיע הזמן להפסיק אותה".

ח"כ מיכל רוזין הוסיפה: "קיבלנו התחייבות מפורשת משר הביטחון שלא ייקבעו יותר עובדות בשטח שיפגעו באפשרות להתקדם בעתיד לעבר הסדר קבע. צריך לפנות את המקום הזה וכל מקום שיש בו השתלטות עוינת ופעילות נגד אוכלוסייה פלסטינית. אנחנו מצפים מהממשלה לפנות את המקום הזה מיד לפני שיגיעו עוד משפחות ויקבעו את המקום בשטח ולבסוף יגיעו איתם לעוד פשרה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן