שרת התחבורה ביקשה מראש מועצת שומרון להפסיק את שביתת הרעב

שרת התחבורה לראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מתחננת בפניך שתאכל, זה לא צחוק, דיברתי עם רוה"מ, תקבל מה שצריך, אנחנו עובדים על זה". דגן: "לא אפסיק לשבות רעב כל עוד אין פתרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/21 17:41 ו בשבט התשפא

שרת התחבורה ביקשה מראש מועצת שומרון להפסיק את שביתת הרעב
יוסי דגן מפונה לבית החולים, צילום: רועי חדי

שרת התחבורה מירי רגב פנתה היום לראש המועצה האזורית שומרון וביקשה ממנו להפסיק את שביתת הרעב: "אני מתחננת לפניך, אני מבקשת ממך, קבל כל טיפול כמו שצריך, אני אסיים את ישיבת הממשלה ואני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה. זה כבר לא צחוק. זה כבר החיים שלך, המשפחה שלך והילדים שלך. יש עוד דרכים לטפל בדברים האלה. 

אני מבקשת ממך, אתה תקבל כל מה שאתה צריך. אני דברתי עם רוה"מ. אנחנו עובדים על זה. הוא (רוה"מ) אמר לי על העניין הזה. יוסי אתה עושה טעות גדולה מאוד".

ראש מועצת שומרון דגן הודה לה על הדאגה אולם סירב להפסיק את שביתת הרעב: "מירי, אני מאוד מודה לך שהתקשרת. זה מאוד מחמם לי את הלב. הם נתנו לי עירוי נוזלי והם בדקו אותי. אני לא אחזור לאכול עד שאני אקבל פתרון". 

עוד הוסיף דגן: "אני אשמח לאכול איתך, עם ראש הממשלה ובני גנץ . אני לא יכול לאכול כשהתושבים שלי בלי חשמל ומים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הצטרף לשובתי הרעב במאהל ההתיישבות הצעירה לפני שבוע בדרישה להסדרת ההתיישבות הצעירה וחיבור מים וחשמל מסיבות הומניטריות ל 25,000 בני אדם ב 49 ישובים ביהודה ושומרון. היום התמוטט באוהל המחאה ופונה לבית החולים שערי צדק שם קיבל עירוי ועבר סדרת בדיקות אולם הוא מסרב לאכול.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן