השר לשירותי דת בבית אל: "אתם שומרים על כל ארץ ישראל"

השר יעקב אביטן ביקר במועצה המקומית בית אל ונפגש עם ראש המועצה: "נגענו פה באבות האומה, ביעקב אבינו אבי האומה. אני רוצה להודות על הביקור ועל כל מה שאתם עושים למען ארץ ישראל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 10/11/20 18:24 כג בחשון התשפא

השר לשירותי דת בבית אל: "אתם שומרים על כל ארץ ישראל"
השר לשירותי דת בבית אל, צילום: דוברות מועצת בית אל

השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן הגיע היום (ג') לביקור ביישוב בית אל וסייר ביחד עם ראש המועצה שי אלון באתר הארכיאולוגי הנמצא בסמוך לאתר הבנייה בו נבנות 300 יחידות דיור חדשות. השר התרשם מהמקוואות העתיקים שבמקום בהם השתמשו תושבי האזור היהודים לפני כאלפיים שנים והקשר ההיסטורי למקום. 

ראש מועצת בית אל שי אלון: "אנחנו שמחים לארח את השר הרב יעקב אביטן שעם כל המרץ וכל אהבת עם ישראל הגדולה שיש לו הוא מנפץ את המחיצות בחברה הישראלית כפי שכל כך נדרש שייעשה. אנו מאמינים שהזכויות האלה ייתנו לו את הכוחות להמשיך ביתר שאת וביתר עוז. היינו עם השר גם באתר חלום יעקב וגם בשכונה היהודית מתקופת בית שני והתרגשנו להיכנס למקוואות שבהם היו אבותינו. זאת שרשרת הדורות של עם ישראל". 

השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן: "נגענו פה באבות האומה, ביעקב אבינו אבי האומה. אני רוצה להודות על הביקור ועל כל מה שאתם עושים למען ארץ ישראל. מכאן אתם שומרים על כל ארץ ישראל ותושביה. מרגש לראות כיצד עם ישראל שמר על הטהרה ויסודו של העם היהודי לפני אלפי שנים. זאת הדרך שלנו. להמשיך ולשמר את הטהרה של עם ישראל. מי ייתן ונזכה להמשיך ולעשות כמו לפני אלפיים שנים. ממש מרגש".