חדש בבית אל - לשכת רישום נישואין

במועצה המקומית בית אל נפתחה לראשונה לשכת רישום נישואין, והזוגות לא יצטרכו להירשם במועצה הדתית של בנימין. לתפקיד רשם הנישואין מונה רבה של פסגות, הרב יוסף וייצן

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/20 16:46 כב בתמוז התשפ

חדש בבית אל - לשכת רישום נישואין
אילוסטרציה, צילום: Serge Attal/Flash90

לראשונה - נפתחה לשכת נישואין בבית אל, וכעת ישנה לחתנים ולכלות המקומיים האפשרות לרישום נישואים ביישוב. משרד הדתות חיבר את מחלקת הדת למערכת 'שירת הים' דרכה בלבד נעשה ההליך. בנוסף מונה הרב שלמה יוסף וייצן, רב היישוב פסגות המלמד בישיבה הגבוהה בבית אל, לתפקיד רושם נישואין. 

חתונה בימי קורונה - כך מארגנים אירוע בימים אלה

במשך השנים בוצע הרישום של המבקשים להינשא בבית אל דרך המועצה האזורית מטה בנימין. הזוגות היו מגיעים למשרדי מחלקת הדת בבית אל להירשם ידנית בתהליך ארוך ומסורבל והטפסים היו מועברים לרישום במערכת של משרד הדתות.

בעקבות הקורונה הודיעו בבית אל למשרד הדתות כי לא יוכלו לקבל קהל ולבצע את ההליך. לאחר דיונים ממושכים אישרו במשרד את חיבור היישוב למערכת הממוחשבת וכעת יתאפשר לבצע את רובו של הרישום דרך האינטרנט.

הרב דוד נזרי, מנהל מחלקת הדת במועצ, בירך על המהלך: "אנו שמחים שבשעה טובה יש אפשרות לתושבי בית אל לעשות רישום נישואים ביישוב עצמו. אנו מקווים להמשך שיתוף פעולה חיובי עם משרד הדתות בדרך לקבלת שירותי דת נוספים הנדרשים כיום בבית אל", אמר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן