נהגי אגד תעבורה נכנסו לבידוד, צפויים שיבושים בקווי התחבורה

לאחר שעניין התשלום במזומן הוסדר, צצה בעיה חדשה לנוסעים באזור בנימין שתמנע מהם נסיעות באופן כללי. חברת אגד תעבורה הודיעה כי מספר מנהגי החברה נדבקו בקורונה ועוד נהגים רבים נאלצו להיכנס לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/20 10:01 כז באב התשפ

נהגי אגד תעבורה נכנסו לבידוד, צפויים שיבושים בקווי התחבורה
צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעיה אחת נפתרה אחרת באה במקומה:  לאחר שנחשף כי נהגים באוזר השומרון, מסרבים לקבל מהנוסעים תשלום במזומן על הנסיעה, בניגוד להוראת שרת התחבורה מירי רגב, בית הדין לעבודה הכריע לטובת השרה, וניתן לשלם לנהגים במזומן. אלא שלתושבי אזור בנימין צצה בעיה חדשה, אין נהגי אוטובוסים שיכולים להגיע לעבודה, הסיבה - קורונה.

משרד התחבורה וחברת אגד תעבורה ביקשו לעדכן כי ביממה האחרונה נמצאו מספר נהגי אוטובוס כחולי קורונה מאומתים. בעקבות כך מספר גדול של נהגים נכנס לבידוד ומשרד התחבורה ביטל נסיעות רבות, מה שיגרום לשיבושים רבים בקווי התחבורה הציבורית גם ביישובי בנימין. ובכך שוב נוסעים רבים מהאזור נתקלו בבעיה עם נסיעה באוטובוסים.

כזכור, רק לפני ארבעה ימים בית הדין האזורי לעבודה הכריע לטובת המתווה של משרד התחבורה שהוצע לצדדים בסכסוך שבין הנהגים למפעילי התחבורה הציבורית ובכך אושרה סופית הנחיית שרת התחבורה לשימוש במזומן באוטובוסים. על פי המתווה, ייגבו הנהגים מזומן מהנוסעים, באמצעות שימוש ב-2 קערות ייעודיות אשר באחת מהן יניחו הנוסעים את הכסף ובשניה יקבלו את העודף הנדרש ואת כרטיס הנסיעה. בסוף מסלול הנסיעה יוכלו הנהגים לאסוף את הכספים שיצטברו ולהפקידם בקופת החברה.