המחבל מגבעת אסף - אחיו של המחבל מעפרה

עאסם ברגותי, המחבל החשוד בביצוע הפיגוע בגבעת אסף, בו נרצחו שני חיילי צה"ל, הוא אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת עפרה שבוע קודם לכן.

חדשות כיפה יהונתן קליין 20/12/18 14:15 יב בטבת התשעט

המחבל מגבעת אסף - אחיו של המחבל מעפרה
נתניהו במקום הפיגוע עם ראש מועצת בית אל, אמש, צילום: דוברות בית אל

הכל נשאר במשפחה. המחבל שביצע, על פי החשד, את הפיגוע בצומת גבעת אסף בשבוע שעבר, בו נרצחו לוחמי צה"ל יוסי כהן ויובל מור-יוסף, הוא עאסם ברגותי, תושב הכפר כובר הסמוך לרמאללה, ואחיו של סאלח עומר אל-ברגותי, המחבל שביצע את הפיגוע בצומת עפרה, בו נרצח התינוק עמיעד-ישראל איש-רן והוריו נפצעו. כך פורסם ב'כאן'. עאסם ברגותי עדיין לא נתפס בידי כוחות הביטחון, והמרדף אחריו נמשך.

כזכור, בשבוע שעבר חוסל סאלח עומר אל-ברגותי, לאחר מצוד של כוחות הביטחון שהסתיים בקרב יריות עמו. גם המחבל השני שביצע יחד עמו את הפיגוע בצומת עפרה טרם נתפס, וגם אחריו עדיין מתנהל מצוד. 

אתמול (ד') ביקר במקום הפיגוע בגבעת אסף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאמר כי "המרדף בעיצומו. בסוף השבוע היו כ-100 מעצרים, אתמול 36. זו רק שאלה של זמן. אנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים. נבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני חושב שהוא יעקור אותנו מכאן, הוא לא יעקור אותנו. זה לב המולדת שלנו. אנחנו נחזק את התיישבות, עוד יותר, כל פעם. כפי שעשינו עכשיו. אנחנו ננקוט את כל הצעדים, כולל צעדים נוספים נגד הטרור".