פיגוע ירי בגבעת אסף. 2 נרצחים

מחבלים ירו מרכב חולף, סמוך לישוב שבבנימין, ורצחו 2 בני אדם. 2 נוספים נפגעו באורח אנוש וקשה. ח"כ סמוטריץ: "אם בנימין נתניהו לא מורה על סגירת צירי התנועה ביו"ש לתנועת ערבים, הדם של הנרצחים הוא על הידיים שלו באופן אישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/18 11:29 ה בטבת התשעט

פיגוע ירי בגבעת אסף. 2 נרצחים
זירת הפיגוע סמוך לגבעת אסף, צילום: באדיבות המצלם

פיגועי הדמים נמשכים: מחבלים פתחו היום (חמישי) באש לכיוונם של מספר אנשים סמוך ליישוב גבעת אסף שבמועצה האזורית מטה בנימין, ורצחו שניים מהם. שני פצועים נוספים פונו לבית חולים במצב אנוש וקשה.

עדי ראיה דיווחו כי חשוד יצא מרכבו וירה, במרחב צומת גבעת אסף, לעבר מספר בני אדם ששהו במקום. מחבל אחד ככל הנראה חוסל ומתקיים מרדף אחרי השני. 

בדובר צה"ל ציינו כי "התקבל דיווח על ירי בצומת אסף במרחב החטיבה המרחבית בנימין. הפרטים בבדיקה". שני הפצועים הועברו להמשך קבלת טיפול בבתי החולים, ומהמרכז הרפואי בשערי צדק נמסר כי "בשלב זה פונתה אזרחית פצועת ירי כבת 20 מצבה קשה". פצוע נוסף פונה להדסה עין כרם.

ח"כ בצלאל סמוטריץ התייחס לאירוע ואמר כי "אם בנימין נתניהו לא מורה עוד היום על סגירת צירי התנועה ביהודה ושומרון לתנועת ערבים, הדם של הנרצחים הוא על הידיים שלו באופן אישי! מי שמעדיף את איכות החיים של הערבים על פני עצם החיים של היהודים לא ראוי להיות ראש ממשלה".

סמוטריץ תוקף את נתניהו

סמוטריץ תוקף את נתניהוצילום: צילום מסך מטוויטר

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן