נפטר תינוקה של שירה איש-רן, פצועת הפיגוע מעפרה

התינוק שנולד לשירה ועמיחי איש-רן, שנפצעו בפיגוע בעפרה, נפטר לאחר ארבעה ימים של מאבק על חייו. רק הבוקר ביקרו אותו הוריו לראשונה. הלווייתו תתקיים הערב ב-21:45 בהר הזיתים. בשעה 21:00 תצא הסעה מחניון גבעת התחמושת ללוויה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/18 18:07 ד בטבת התשעט

נפטר תינוקה של שירה איש-רן, פצועת הפיגוע מעפרה
שירה ועמיחי איש-רן, צילום: מתוך היוטיוב של שירה איש-רן, באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת. התינוק שנולד לשירה איש-רן, שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע בעפרה, ולבעלה עמיחי, נפטר הערב (ד') בבית החולים שערי צדק בירושלים. כזכור, שירה איש-רן, שהיתה בחודש השביעי להריונה, נפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי בצומת עפרה ביום ראשון בערב, והרופאים נאלצו ליילד את התינוק. בעלה עמיחי נפצע באורח קל בפיגוע.

בני הזוג נפגשו לראשונה אמש, כשעמיחי הגיע על כיסא גלגלים לחדרה של שירה עם זר פרחים בידיו, ורק הבוקר ביקרו לראשונה השניים את התינוק, שטופל בפגיית בית החולים שערי צדק. במשך ארבעה ימים נאבקו הרופאים על חייו, אך הערב, כאמור, התינוק נפטר.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "בצער רב אנו מודיעים  על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, 4 ימים לאחר הפיגוע, למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו."

הלוויתו של התינוק תתקיים הערב (ד') בשעה 21:45, בחלקת צור בהר הזיתים בירושלים. בשעה 21:00 תצא הסעה מחניון גבעת התחמושת ללוויה.