הברכה הנדירה של הרמטכ"ל למתמודד הסרוג לראשות העיר

יאיר מעיין שמתמודד לראשות העיר ערד, קיבל ברכה אישית מטעם הרמטכ"ל ששיבח את פועליו בתפקידו הקודם הביע את תמיכתו בו: "בשם כל צבא הגנה לישראל מאחל לך הצלחה רבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 18:09 י באלול התשפג

הברכה הנדירה של הרמטכ"ל למתמודד הסרוג לראשות העיר
יאיר מעיין, צילום: שרון גבאי

ראש מנהלת הבדואים לשעבר, יאיר מעיין, החליט לאחרונה להתמודד לתפקיד ראשות העיר ערד מול ראש העיר המכהן, ניסן בן חמו, מטעם "יש עתיד" שחרת על דגלו את שמירת צביונה החילוני של ערד. מעיין, דתי לאומי שהעתיק את מגורי משפחתו לערד לצורך הבחירות, כיהן בתפקידים נוספים בשירות הציבורי, בהם מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות ומנכ"ל עיריית ירושלים.

"בשם כל צבא הגנה לישראל מאחל לך הצלחה רבה"

לקראת הבחירות הקרבות, זכה מעיין בתמיכה חריגה ונדירה מטעם הרמטכ"ל הרצי הלוי, שפרסם סרטון בו הביע את הערכו למעיין. "מעל 7 שנים שאתה עוסק בנושא עם חשיבות אסטרטגית למדינה התאמצת מאוד להביא פתרונות שמסתכלים קדימה ומשפרים את התנאים של האוכלוסייה הבדואית", התייחס לתפקידו הקודם. "התאמצת בעיקר, ואת זה אני מאוד מעריך, לשלב היטב ולהוקיר את אלה מבני העדה שבחרו לשרת בצה"ל". לסיום אמר הרמטכ"ל: "בשם כל צבא הגנה לישראל מאחל לך הצלחה רבה מאוד בבחירה הבאה שלך, שבטוח שגם היא תהיה טובה".

"אני לא איש פוליטי ולא מחויב לאף מפלגה. רק טובת הנגב המזרחי עומדת לנגד עיניי ואשתף פעולה עם כלל הציבור והקהילות בערד", אמר מעיין כשהודיע על התמודדותו לבחירות. "אני יודע בדיוק לאיזו בריכה אני קופץ, אבל המחיר שווה את מה שנוכל לעשות למען העיר הזו".