הרב לוינשטיין על הסרבנים: "מי שלא רוצה שירד מהעגלה"

בסרטון בו הוא פונה לשרים, התייחס הרב לתופעת הסרבנות בצה"ל ולחרמות מההייטק: "עוד יתגלה לאליטה השחצנית הזאת שישראל השנייה מסוגלת להחליף את ישראל הראשונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 20:37 כז בתמוז התשפג

הרב לוינשטיין על הסרבנים: "מי שלא רוצה שירד מהעגלה"
הרב לוינשטיין, צילום: ליב"ה

הרב יגאל לוינשטיין, ראש מכינת "בני דוד" בעלי, פנה בסרטון שפרסם לשר הביטחון גלנט ולשר האוצר סמוטריץ, וקרא להם להתעלם מתופעת הסרבנות ו"לא למצמץ". הרב כינה את הסרבנים שחצנים ואליטיסטים וטען שהם ברי תחליף.

"גלנט וסמוטריץ' צריך לעצור את הסרבנות ומיד" פתח ואמר הרב לוינשטיין. "כל ניסיון להכיל סרבנות יגרום רק להתרחבות התופעה. יש בקצוות תמיד אנשים קיצוניים שלא מוכנים לקבל שום דבר ומעוררים מהומות. צריך לעצור את זה ולא לפחד כלל מהם. הקבוצה הקטנה והשחצנית הזאת חושבת שרק הם יכולים להטיס מטוסים, רק הם יכולים לנהל את ההייטק, ובלעדיהם המדינה היהודית לא תוכל להתקיים".

מחאת ארגון אחים לנשק, ארכיון

מחאת ארגון אחים לנשק, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"ישראל השניה מסוגלת להחליף את ישראל הראשונה"

לדברי הרב, "זו גאווה והתנשאות. העם היהודי יותר חזק. עוד לא קם מישהו שיכול לאיים על העם המדהים שלנו. מי שלא רוצה לשרת - שילך הביתה. העם הזה יוציא מתוכו כוחות חדשים", לטענתו: "עוד יתברר לאליטה השחצנית הזאת שישראל השניה מסוגלת להחליף את ישראל הראשונה. זו תהיה הפתעה דרמטית". 

הרב לוינשטיין הוסיף: "יש כאן רגע היסטורי, אסור למצמץ ואסור להיחלש. העם היהודי חזק מכל אלה המאיימים על עתידו. כל מי שרוצה להיות שותף למסע הציוני מוזמן" אמר הרב, "מי שלא רוצה - שירד מהעגלה, נמצא לו מחליפים".