מעוניינים? בתנועת הנוער הדתית מחפשים את המזכ"ל הבא

חודש לאחר שהרב בינשטוק הודיע על סיום תפקידו כמזכ"ל תנועת הנוער עזרא - לאחר שכיהן בתפקיד שנה בלבד, בתנועת הנוער הדתית לאומית החלו בחיפושים אחר המזכ"ל הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/23 16:24 טו בתמוז התשפג

מעוניינים? בתנועת הנוער הדתית מחפשים את המזכ"ל הבא
עזרא, צילום: תנועת הנוער עזרא

חודש לאחר שמזכ"ל תנועת עזרא, הרב יאיר בינשטוק, הודיע להנהלת התנועה, למרכזות ולהורי החניכים על סיום תפקידו - בתנועת הנוער החלו בחיפושים אחרי המזכ"ל החדש. בהודעה שפרסמה התנועה קראה לנשים או גברים שרואים עצמם מתאימים לתפקיד להגיש מועמדותם.

מחפשים מזכל/ית

מחפשים מזכל/ית צילום: תנועת עזרא

 המנכ"ל היוצא הרב בינשטוק, הודיע על עזיבתו שנה בלבד לאחר שנכנס לתפקיד. במכתב ששלח להורים כתב בין היתר: "אני מתבונן בימים אלו אחורה על הנעשה בתנועה בשנה החולפת שהייתה מוצלחת מאד לתנועה ואני נפעם מכמות הפעילות ואיכות העשייה שהתנועה הובילה, במספר שיא של רישום חניכים לכל המפעלים, ברמת הבטיחות ואיכות ההדרכה במפעלים, בקשרים עם שכבות של בוגרי התנועה, בייצוב מחלקות התנועה, בפתיחת מחלקת הקיימות, בהרחבת פעילות החג"ס וגיוס והכשרת המנחים, ביצירת קשרים מפרים עם שאר תנועות הנוער בישראל ועוד".

"מסיים בהרגשה שהתנועה בה צומחים ילדינו נמצאת בידיים הטובות ביותר"

"זו הייתה שנה מופלאה בעבורי" כתב הרב בינשטוק, "בה למדתי להכיר אנשים שיש בהם איכות אנושית ויכולת מקצועית ברמה גבוהה ביותר, ותנועה בעלת חזון, ערכים ורף גבוה. באופן אישי למדתי להכיר את הקצב המהיר והאינטנסיבי של העשייה אליה נדרש המזכ"ל החולש על כל העשייה בתנועה, ואכן זו הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבורי. על כן בתחושות מעורבות ולבטים רבים החלטתי היא כי המעשה הנכון בעבורי ובעבור התנועה הוא להעביר את שרביט המזכל"ות לבא אחרי", הוסיף.