המהלך של השף הבכיר: "אני משוכנע שמטבח ישראלי צריך להיות כשר"

לאחר שנים שבהן קיים סדנאות בישול לקהל הרחב ב"סטודיו ארקדיה", השף עזרא קדם החליט להכשיר את המטבח שלו ולהצטרף לכשרות צהר, "אנשים מדהימים שקשובים לעשייה הקולינרית שלי"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/06/23 15:48 כה בסיון התשפג

המהלך של השף הבכיר: "אני משוכנע שמטבח ישראלי צריך להיות כשר"
השף עזרא קדם, צילום: יחצ

עזרא קדם הוא אחד השפים המוערכים בארץ. מסעדתו "ארקדיה", אותה פתח ב-1996, הייתה אחת המסעדות המצליחות בירושלים. קדם מינף את ההצלחה ופתח את "סטודיו ארקדיה" בעין כרם, שמפעיל סדנאות לקהל הרחב בהן השף המצליח מלמד את הטכניקות שלו ומדגים לצד המשתתפים את הכנת המנות שמוגשות לאורחים בסיום הסדנה.

השף עזרא קדם

השף עזרא קדם צילום: צילום עצמי

"סטודיו ארקדיה" של השף עזרא קדם קיבל כשרות צהר

הסטודיו אמנם פועל כבר במשך שנים, אך כעת מציין שינוי מרגש. בעקבות הכרות עם מנכ"ל כשרות צהר, יהודה זיידרמן, השף החליט להפוך את הסטודיו שלו לכשר. השף קדם, שלקח חלק פעיל בהכשרה, סיפר בהתרגשות כי הוא שמח על המהלך ובבחירה. מ"מהרגע הראשון הבנתי שיש בצהר אפשרות מדהימה לדיאלוג מרגש בין בני אדם כשהאוכל והמטבח הוא שפה", שיתף קדם, "אני משוכנע שמטבח ישראלי צריך להיות כשר משום שהוא מבוסס על מסורת הבישול היהודי".

תהליך הכשרת הסטודיו

תהליך הכשרת הסטודיו צילום: יחצ

הסטודיו עבר תהליך הכשרה בליווי נציגי צהר ובשיתוף פעולה מלא של השף, "אנשים מדהימים שקשובים לעשייה הקולינרית שלי והדרך המשותפת החדשה היא מלבבת וחמה ואנושית ואני שמח על כך". גם זיידרמן הצטרף להתרגשות, ""אנו מייחסים משמעות גדולה להמשך התרחבות כשרות צהר והעמקת שורשיה בקרב מוסדות קולינריים ישראלים ובקרב שפים מובילים".

סטודיו ארקדיה

סטודיו ארקדיה צילום: יחצ

סטודיו ארקדיה

סטודיו ארקדיה צילום: יחצ