בעקבות המצב בדרום: ההחלטה של עזרא בטקס המסורתי

בתנועת הנוער עזרא נערכו לטקס המסורתי בו יחשפו את השם של הגרעין החדש, אך בעקבות ההסלמה והנחיות משרד החינוך, הטקס הוקדם לתחילת הערב: "החניכים באווירה טובה ומצפים ונרגשים" | זה השם שנבחר

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/05/23 22:30 יח באייר התשפג

בעקבות המצב בדרום: ההחלטה של עזרא בטקס המסורתי
עזרא, הקדימו את הטקס, צילום: תנועת הנוער עזרא

הטקס הוקדם: מדריכי וחניכי תנועת הנוער עזרא, חיכו בהתרגשות לקראת הטקס בו יחשף השם של הגרעין החדש של התנועה, בעקבות המצב בדרום הודיעו בתנועה על הקדמת הטקס. לאחר פרסום ההנחיות מצד משרד הביטחון הוחלט לקיים את הטקס בתחילת הערב.

השם החדש לגרעין עזרא - ברקאי

בהודעת התנועה נכתב: "הורים יקרים, שלום וברכה! לאחר הערכת מצב נוספת ובהתאם להנחיות חדר מצב טיולים משרד החינוך אנו מקדימים את טקס חשיפת השם של הגרעין החדש לתחילתו של הלילה.  ב"ה החניכים באווירה טובה ומצפים ונרגשים לחשיפת השם. שעות יציאת האוטובוסים יועברו דרך מרכזות ונציגי הסניפים. חזקו חברים". השם שנבחר לגרעין החדש הוא - ברקאי.

הברכות לחניכי התנועה

במהלך חודש הארגון האחרון, ביקשו בתנועה להעמיק בנושא הנבחר "תורה עם דרך ארץ ישראלית".  לקראת שבת הארגון שורת רבנים, אנשי תקשורת, פוליטיקאים ודמויות ציבור ביקשו לברך את חניכי ומדריכי התנועה וביניהם, הרב דוד סתיו, השר חילי טרופר, הרב יוני לביא, השר המיועד אופיר סופר, סיון רהב מאיר, ח"כ מיכל וולדיגר ועוד רבים.

צפו בברכות לחניכי התנועה: