סמוטריץ' בחר: זה מי שיוביל את הציונות הדתית בפתח תקווה

יו"ר הציונות הדתית ושר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הכריז על מועמדותו של עו"ד צביקה וישנגרד בראשות רשימת הציונות הדתית למועצת העיר פתח תקווה בבחירות שיתקיימו בעוד כחצי שנה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/03/23 12:51 ד בניסן התשפג

סמוטריץ' בחר: זה מי שיוביל את הציונות הדתית בפתח תקווה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ערב הרמת הכוסית של הציונות הדתית בפתח תקווה בראשותו של עו"ד צביקה וישנגרד, נערך בסוף השבוע האחרון בהשתתפותם של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', יו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, שרי המפלגה, חברי הכנסת וכ-400 אורחים ותושבים. 

בשיאו של הכנס, עלה לדבר יו"ר הציונות הדתית שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', שבתחילת דבריו התייחס להפגנות המחאה האלימות מחוץ לאולם ולהמשך חקיקת הרפורמה ולאחר מכן "הכתיר" את עו"ד צביקה וישנגרד בתור מי שיוביל את הציבור הדתי ברשימה המאוחדת למועצת העיר בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בסוף אוקטובר.

סמוטריץ

סמוטריץ' עם וישנגרד צילום: אמיר בן חיים, הציונות הדתית פ"ת

"ישנו גם 'שר השטח', צביקה וישנגרד, האיש שלנו בפתח תקווה שלא מפסיק לעבוד עבור בוחריו"

בהמשך הערב נשאו דברים כל חברי הכנסת והשרים של הציונות הדתית. השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק אמרה כי "אני אומנם רק חודשיים בתפקיד, אבל כשאני עובדת מול צביקה אני רואה שיש מי שבא לעבוד בשביל הציבור – ולא מרפה". סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר סיפרה על היכרותה ועבודתה המשותפת עם וישנגרד ועל יכולותיו לרתום חברי כנסת ושרים לטובת פתח תקווה. ח"כ אוהד טל אמר כי "לציונות הדתית יש חברי כנסת ויש שרים – אבל ישנו גם 'שר השטח', צביקה וישנגרד, האיש שלנו בפתח תקווה שלא מפסיק לעבוד עבור בוחריו", כך לדבריו.

צילום: אמיר בן חיים, הציונות הדתית פ"ת

גם לאחר דברים אלו, חזר וקרא וישנגרד לאחדות בציבור הדתי ואף נקב בשמותיהם של חברי מועצת העיר לשעבר מטעם מפלגת הבית היהודי איציק דיעי, גילה בן נאים וצבי בליץ והציע להם לחבור ל'ציונות הדתית' ולהמשיך בעשייה תחת הנהגתו ברשימת "הציונות הדתית".