האח השכול זועם: "אנחנו ממשיכים להתרגל לעובדה שרוצחים בנו"

אליחי בן ישי, שאחותו נרצחה בפיגוע באיתמר עם בעלה ושלושת ילדיה, זועם על המצב הביטחוני בישראל: "הם ממשיכים בשפיכת הדם. אנחנו ממשיכים להתרגל לעובדה שרוצחים בנו. די"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 22:49 ה באדר התשפג

האח השכול זועם: "אנחנו ממשיכים להתרגל לעובדה שרוצחים בנו"
צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מתקפת טרור בלב השומרון: פיגוע רצחני שאירע היום (א') בשעות הצהריים גבה את חייהם של שני צעירים. מחבל הגיע ברכב לצומת עינבוס שבמרחב חטיבת שומרון וירה לעבר רכב ישראלי שחלף במקום. כתוצאה מהירי נרצחו שני אזרחים ישראלים, הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד מהיישוב הר ברכה שבשומרון. 

בתוך כך, אליחי בן ישי, אחיה של רות פוגל, שנרצחה יחד עם בעלה אהוד ושלושת ילדיהם, יואב, אלעד והדס הי"ד בפיגוע באיתמר לפני 12 שנה, זעם על המצב הביטחוני בישראל וטוען כי התרגלנו למצב הזה. "בדיוק 12 שנה מהרצח של אחותי רות, בעלה אהוד ושלושת ילדיהם יואב אלעד והדס הי"ד. הם ממשיכים בשפיכת הדם. אנחנו ממשיכים להתרגל לעובדה שרוצחים בנו. די", כתב אליחי.

אליחי בן ישי. צילום: Hadas Parush/Flash 90.

אמם של הנרצחים בפיגוע: "יש לנו חור ענק בלב"

אסתי יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד, שיתפה בהקלטה לנוער הר ברכה את תחושותיה לאחר הבשורה הקשה. "חטפנו סטירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים ואת החסד. יש לנו חור ענק בלב, ושום דבר לא יסגור אותו. לא בנייה, לא הפגנה, לא שום דבר. גם אם שמחות במשפחה יהיו פלסטר, החור יישאר ואנחנו נלמד לחיות איתו בשמחה ולהמשיך", אמרה אסתי.

עוד הוסיפה ואמרה כי "הם היו שניהם בדרך ללימוד תורה, לעשות שירות משמעותי בצבא. אין לי מילים שיכולות לנחם, אבל אנחנו סומכים עליכם. תכננו לעשות שבת פרידה ובעזרת השם נעשה שבת משמעותית של הנוער ונוכל לדבר ונשמח מאוד שתכתבו סיפורים וזיכרונות ודברים מיוחדים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il