ההסכם החדש לעובדי הרבנות חשף: לראשונה - תמריצים על עמידה ביעדים

עובדי הרבנות הראשית חתמו על הסכם קיבוצי חדש, במסגרתו יקבלו עשרות עובדים מענקים חד פעמיים | יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "ההסכם יוביל לחיזוק השירותים שהם נותנים לאזרחים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 14/02/23 18:00 כג בשבט התשפג

ההסכם החדש לעובדי הרבנות חשף: לראשונה - תמריצים על עמידה ביעדים
חתימה ההסכם הקיבוצי, עמידה בייעדים, צילום: דוברות ההסתדרות

הסכם קיבוצי לעובדי הרבנות הראשית: עובדי הרבנות הראשית לישראל חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי במסגרתו ייהנו עשרות מעובדי הרבנות ממענקים חד פעמיים. בנוסף כך נקבע בהסכם, יקבלו העובדים תמריצים על הספקים בעבודתם במטרה לשפר את תפוקת העובדים ברבנות.

סיכום בין המשרד, ההסתדרות והממונה על השכר באוצר

ההסכם נחתם בין ההסתדרות, הנהלת הרבנות הראשית ואגף הממונה על השכר במשרד האוצר ויכיל בתוכו עשרות מעובדי הרבנות. במרכז ההסכם: מענק חד-פעמי לעובדים לצד מענקי תמרוץ לעמידה ביעדים ובתפוקות, שנועדו לשפר את השירות לאזרחים ולהגדיל את הפריון. ההסכם, שכולל גם אבני דרך בהמשך לרפורמה במערך הכשרות, מגיע לצד שינויים ארגוניים ברבנות בראשית ולצורך ביסוס יעדים לתפוקות שייקבעו על ידי הנהלת היחידה.

הרבנות, מענקים על עמידה ביעדים | צילום: Flash90

"ההסכם יוביל לחיזוק השירותים שהם נותנים לאזרחים"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר לאחר חתימת ההסכם: "לצד המענקים ושיפור תנאיהם, ההסכם יוביל לחיזוק השירותים שהם נותנים לאזרחים. דווקא בשעה של שסע מתרחב, חשוב לחזק עובדים אלה. אני מודה לכל המעורבים בהסכם, עלו והצליחו". השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי אמר: "עובדי הרבנות הראשית הופלו במשך שנים וכעת הגיע הזמן לתקן את העוול. מדובר בעובדים מסורים ומקצועיים שעושים מעל ומעבר כדי להעניק את השירות הטוב ביותר".
 
השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי: "זהו רגע היסטורי. . אודה למנכ"ל הרבנות יהודה כהן שטרח ועמל על הסכם חשוב זה, למנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן וליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אשר נרתמו למשימה חשובה זו תוך תחושת שליחות אמיתית".