עשו שלום בית: סמוטריץ' בירך את צבי סוכות - "משלב איתך ידיים"

בישיבת הסיעה של הציונות הדתית בכנסת, הציג השר סמוטריץ' את חבר מפלגתו החדש צבי סוכות שיישבע מחר אמונים לכנסת ישראל. כזכור, בעבר ניסה סמוטריץ' להצר את צעדיו של סוכות, עתה נראה כי הדבר מאחוריהם

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/02/23 14:58 טו בשבט התשפג

עשו שלום בית: סמוטריץ' בירך את צבי סוכות - "משלב איתך ידיים"
צבי סוכות, ממחר חבר כנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר כנסת חדש: מחר (ג') יושבע חבר כנסת חדש בסיעת הציונות הדתית, צבי סוכות. כניסתו של סוכות מגיעה לאחר התפטרותו של סמוטריץ' מוקדם יותר השבוע. היום בפתח ישיבת הסיעה בירך סמוטריץ' את סוכות ואמר: "צבי הוא שחקן נשמה נהדר". הדברים מגיעים לאחר שבעת שיבוץ הרשימה, נדחק סוכות לתחתית הרשימה לאחר שהגיע למקום גבוהה בפריימריז המוקדמים. מנכ"ל המפלגה, הסביר אז את השינוי ואמר: "מתוך אחריות לגוש, ביקשנו להשאיר את משה במקום שבו הוא נבחר ולהצריח אותו עם צבי סוכות שנבחר מקום אחד לפניו כך שהוא לא יידחק לאחור בשל השריון של אוהד. כתוצאה מכך צבי נדחק שני מקומות לאחור".

"משלבים איתך ידיים לטובת מדינת ישראל"

"אני רוצה לברך את חבר הכנסת ממחר, צבי סוכות" אמר סמוטריץ', צבי הוא שחקן נשמה נהדר שמצטרף לנבחרת הכי טובה בכנסת, גם ברמה החברית, המקצועית והאידיאולוגית". הוא פנה לסוכות ואמר לו: "אין לי ספק שאתה תבלוט כאן בכנסת ישראל ותעשה המון טוב כולנו מאחלים לך המון הצלחה ומשלבים איתך ידיים לטובת מדינת ישראל".

השר סמוטריץ

השר סמוטריץ' צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' התייחס גם לאירועי השבוע החולף,לאיומים שהושמעו נגד ראש הממשלה וההיתכנות להידברות בין הצדדים: "בנוגע לרפורמה במערכת המשפט חשוב לי לומר שאנחנו בעד הידברות ואנחנו בעד לבחון ולשמוע כיוונים ורעיונות שונים, אבל לא נהיה מוכנים להעניק זכות וטו על המשך תהליך החקיקה".

  קו ישיר מחבר בין ההתנהלות של יאיר לפיד לבין האמירות החמורות ששמענו"

"בשבוע שעבר אני פניתי מכאן ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד וביקשתי ממנו לגלות אחריות לאחר שקרא למשוך השקעות ממדינת ישראל לסינגפור ולמעשה לפגוע במדינה. יש קו ישיר שמחבר בין ההתנהלות חסרת האחריות של יאיר לפיד ושל האופוזיציה לבין האמירות החמורות ששמענו בשבוע החולף גם מעו"ד חודק שקרא לפתוח באש וגם מזאב רז שקרא לדין רודף נגד ראש הממשלה והשרים".