נתניהו יגיע לעצרת לרב דרוקמן: ‭"‬סיפורה‭ ‬של‭ ‬הציונות‭ ‬הדתית‭"‬

עצרת הזיכרון במלאת שלושים יום לפטירתו תהיה בסימן "הנני". ראש הממשלה נתניהו הודיע כי יגיע לעצרת. גם השרים סמוטריץ', קיש וסטרוק ינכחו בעצרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 13:34 ג בשבט התשפג

נתניהו יגיע לעצרת לרב דרוקמן: ‭"‬סיפורה‭ ‬של‭ ‬הציונות‭ ‬הדתית‭"‬
הרב דרוקמן זצ"ל, צילום: גילי צרפתי

שלושים לפטירת הרב דרוקמן:  הערב (ד') תיערך העצרת המרכזית לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל. במרכז העצרת יתקיימו חמש מליאות זיכרון והנצחה בהובלת ממשיכי דרכו ובהם תלמידיו, גופים, קבוצות וארגונים אשר קשורים לפועלו של הרב דרוקמן זצ"ל.

מוקדם יותר היום, הודיע ראש הממשלה נתניהו כי הוא עתיד להגיע לעצרת. באירוע ייקחו חלק גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שר החינוך יואב קיש שמשרדו הוא ממארגני העצרת ושרת ההתיישבות אורית סטרוק.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצעת חוק: מרכז המורשת לרב דרוקמן

בתוך כך, חבר הכנסת משה סולומון מהציונות הדתית הניח על שולחן הכנסת הצעת חוק להקמת מרכז מורשת ממלכתי לזכרו של הרב דרוקמן זצ"ל, מטרת המרכז תהיה להנציח לדורות את פועלו ומורשתו של הרב חיים דרוקמן ובין היתר יכלול מכון לחקר והעמקת הידע, המורשת, ההיסטוריה, פעילות הציבורית והתורנית של הרב, ארכיון של ספריו וכתביו וכן מוזיאון המתאר את סיפור חייו של הרב.

רבבות בהלווית הרב דרוקמן

רבבות בהלווית הרב דרוקמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חה"כ משה סולומון מסר: "הרב דרוקמן זצ"ל, מעבר לדמותו הציבורית האהודה, היה שותף גלוי וסמוי באינספור פרויקטים שעיצבו את החברה הישראלית והכניסו לתוכה המון חסד. דרכו המנהיגותית שדגלה ברעיון 'הנני' ובנוכחות באתגרים לאומים היא מורשת שחשוב שכל אזרח במדינת ישראל יכיר וימשיך ללכת בדרכה".