הכנות למפגן התמיכה בנתניהו: "תיק 1000 לילה ולילה"

במפלגת השלטון נערכים לאלפים שיגיעו לגני התערוכה למפגן התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בצל החקירות והקריאות להתפטרותו. הלחץ מצד הפעילים עושה את שלו ולא נראה שיש מישהו בליכוד שיעז לא להגיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/17 12:51 יז באב התשעז

הכנות למפגן התמיכה בנתניהו: "תיק 1000 לילה ולילה"
נתניהו בכנס הליכוד, צילום: Gili Yaari/Flash90

הערב תתקיים עצרת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות עננת החשדות נגדו. במפלגת השלטון מיהרו השרים וחברי הכנסת להביע תמיכה במנהיג, ספק מסיבות אותנטיות וספק מחשש מפגיעה בפריימריז, רובם גם הודיעו כי בכוונתם לכבד את האירוע בנוכחותם.

על פי הדיווח בחדשות 2 שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ ציין בטוויטר כי הוא מתכוון להגיע, וכך גם שרת התרבות מירי רגב, שר המדע אופיר אקוניס וסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שאמרה לפני יומיים כי "אחרי כל כך הרבה שנות כהונה כראש ממשלה, אני לא מאמינה שפתאום אנשים נהיים מושחתים". עם זאת בראיון אחר היא סייגה ואמרה כי "אם חלילה נתבדה ונגלה עובדות חמורות, אז אנחנו לא נהיה חלק מאיזו מקהלה".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן נמצא בחו"ל כך שהוא לא ינכח במקום. על פי ההערכות, בכירי המפלגה מגיעים גם כדי להיפגש עם פעילים ופחות בשל הצורך להביע תמיכה בנתניהו.

במתחם בגני התערוכה כבר ערוכים להגעת הפעילים עם שלטים שנתלו במקום שמספרים את הנרטיב של תומכי נתניהו. "העם בוחר השמאל חופר", "תיקי 1000 לילה ולילה" ו-"די לניסיון הפוטש" הם רק חלק מהמסרים שנתלו על הקירות. את החלק האמנותי של הערב יוביל עמיר בניון שיבצע חלק משיריו.  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן