הורים בהוד השרון נגד המירוץ לזכר גנדי: "צעדה פוליטית"

תלמידי מגמת של"ח בעיר אמורים להשתתף באירוע שיתקיים בשבוע הבא בבקעת הירדן, אך ההורים זועמים. בעצומה שפתחו נכתב: "משרד החינוך עושה שימוש ציני בילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/17 09:27 ב בטבת התשעח

הורים בהוד השרון נגד המירוץ לזכר גנדי: "צעדה פוליטית"
רחבעם זאבי גנדי, צילום: flash 90

הורים מהוד השרון חתמו בימים האחרונים על עצומה הקוראת לבטל את השתתפותם של ילדיהם, תלמידי מגמת של"ח בחטיבת ביניים בעיר, במירוץ הלפיד שאמור להתקיים בבקעת הירדן בשבוע הבא. הסיבה: האירוע מתקיים לזכרו של רחבעם זאבי, דמות שההורים סולדים מפני האדרת שמה.

על פי הפרסום ב-mynet הוד השרון, ההורים זעמו על כך שאין מדובר בטיול "תמים", וכי עומדת מאחוריו כביכול מטרה פוליטית. בעצומה נכתב: "לא ראוי שבמסגרת ממלכתית לכאורה כחלק מטיול בית ספרי תלמידים יצאו לצעדה פוליטית של הימין. הצעדה כוללת את האדרת שמו של רחבעם גנדי זאבי, הגנרל והפוליטיקאי שהקים את מפלגת מולדת שתמכה בעיקר בהעברת פלסטינים למדינות ערב".

עוד כתבו ההורים: "תראו איך 'כיבסו' עבורנו את המילים - אין זכר במכתב בית הספר לשמו של רחבעם זאבי ובוודאי לא לנאומים פוליטיים. הורים תתעוררו, משרד החינוך עושה שימוש ציני בילדים שלנו לעצרות פוליטיות ולנו אסור לתת לזה יד".

מירוץ הלפיד ה-16 בבקעת הירדן יכלול סיורים מודרכים באזור, ולאחריהם יתקיים טקס מיוחד לזכרו של רחבעם זאבי, בהשתתפות ראש המועצה דוד אלחייני, בני משפחה וחברים, וכן בהשתתפותה של הזמרת דיקלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן