ההתפתחות במשפט זדורוב: הפרקליטות הסכימה לדון בממצאים החדשים

בעקבות ההתפתחות הדרמטית במשפט זדורוב עם קבלת תוצאות דגימת השערה, הודיעה הפרקליטות שהיא תדון בממצאי בדיקת ה-DNA לשערות שנמצאו על גופתה של תאיר | אשתו של זדורוב: "זה חד משמעית מוכיח שבעלי לא היה בזירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 12:39 כ בתמוז התשפב

ההתפתחות במשפט זדורוב: הפרקליטות הסכימה לדון בממצאים החדשים
זדורוב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

סערת השערה: לאחר שאתמול (ב') פורסם שדגימת השיער שנמצאה בזירת רצח תאיר ראדה אותרה כשייכת לבן זוגה של א.ק בעבר, היום (ג') הודיעה הפרקליטות לבית המשפט שהיא הסכימה לבקשת ההגנה לדון בממצאי ה-DNA. כך דווח בכאן חדשות.

אולגה זדורוב: זו בשורה מאוד משמחת

בראיון לכאן חדשות, אמרה אולגה, אשתו של רומן זדורוב, שזו הוכחה לכך שפעלה חף משפע. "ברור שזו בשורה מאוד משמחת", אמרה זדורוב, "הבשורה הגיעה אליי אתמול ואני הייתי אומרת אפילו שחד משמעית כבר, אני לא יודעת מה פרקליטות צריכים לשמוע ולראות, זה חד משמעית מוכיח שבעלי לא היה בזירה ולא רצח את הילדה וצריך לשחרר אותו פשוט".

אולגה ציינה שכל הממצאים שנמצאו עד עכשיו לא תאומים בכלל לבעלה אלא לא.ק. "צריך לזכור שמכל הממצאים שאספו לא היה שום דבר שמתאים לבעלי רומן זודרוב", ציינה אולגה, "אנחנו רואים שכבר פעם שנייה הם מוצאים שיערה של אדיר חבני והוא נתן את הגרסה וזה רק מחזק את הגרסה שלו ומכאן שהמסקנות של המשטרה והפרקליטות צריכים לפעול בהתאם, ומבחינתנו אנחנו הוכחנו במאה אחוז שהאיש לא היה שם הוא חף מפשע".

אילנה ראדה על א.ק ואדיר חבני: התרשמתי שמדובר בזוג מניפולטיבי, אחד מנסה להפיל על השני

בראיון לאולפן ynet, אמרה אילנה ראדה שלא צריך לקפוץ מהר מדי למסקנות ולהמתין להחלטת בית המשפט. "מכלול של דברים שהצטברו, אלה שתי עובדות מאוד משמעותיות. זו הפעם הראשונה במשפט החוזר הזה ששמעתי בכלל וראיתי מי זה אדיר חבני ומי זו אולה קרצ'נקו, כל הזמן ראיתי רק סרטונים בעניינם. אני תמיד מבקשת את המשמעות של כל ראייה כזו שתוסבר, זה שכולם מנסים להקל ראש ולעשות את זה שזו כאילו סתם ראייה והיא לא קבילה ולא מתקבלת, בוא נשאיר את זה לבית המשפט שיחליט על כך. עצם העובדה שנשלח מאגר השיערות ושוב מוצאים שערה שלו בתוך הזירה, אני לא מקלה בכך ראש".

על הזוג החשוד ברצח בתה, אמרה ראדה שצריך לעצור אותם כמה שיותר מהר. "התרשמתי בזוג מניפולטיבי, בזוג ששמענו רבים וכאלה ברציחות אחרות, שאחד מנסה לכסות, אחד מנסה להפיל על השני, ואני מקווה שחכמים יותר ממני אלה השופטים שראו את הדברים ולאור העובדות שנחשפות יגיעו אל הרוצחים האמיתיים. אבל כן, הדרישה שלי בתוקף וגם אם היא תהיה בצורה שנצא להפגנות או כל דבר אחר כדי שימריץ וילחץ לעשות את הדבר הנכון. אי אפשר לתת לדבר הזה לחמוק מידינו".