התפתחות במשפט זדורוב | אילנה ראדה: "לפתוח בחקירה ולעצור את א"ק וא"ח"

התפתחות דרמטית בחקירת רצח תאיר ראדה: דגימת שיער שנמצאה בזירת הרצח, נמצאה שייכת לבן זוגה של א.ק, אדיר חבאני | רעייתו של רומן זדורוב: "נבחן את המשמעויות המשפטיות", אימה של תאיר ראדה: "אני אומרת לכם שא"ק וא"ח זוג רוצחים נתעבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 16:44 יט בתמוז התשפב

התפתחות במשפט זדורוב | אילנה ראדה: "לפתוח בחקירה ולעצור את א"ק וא"ח"
זדורוב. ארכיון, צילום: David Cohen/Flash90

אחרי שפורסם על דגימת שיער שנמצאה בזירת רצח תאיר ראדה ואותרה כשייכת לבן זוגה של א.ק בעבר, אדיר חבאני, התגובות לא איחרו להגיע. תוצאות הדגימה נמסרו היום (ב') לצדדים במשפטו החוזר של רומן זדורוב, הנאשם ברצח הנערה בת ה-13 בקצרין, בדצמבר 2006.

אילנה ראדה בהתייחסות להתפתחות

אילנה ראדה הגיבה להתפתחות בערוץ 12: "ידענו מאתמול שאמור להתפרסם הדוח אבל חיכינו בכבוד שזה יעשה בדרך הישרה. אני צועקת לפרקליט המדינה ומשטרת ישראל לפתוח בחקירה, לעצור את א"ק וא"ח - ולהביא למעצרם בלי יציאה מהארץ. אני הייתי בעדויות שלהם בדלתיים סגורות ואני אומרת לכם שאלה זוג רוצחים נתעבים".

אולגה, רעייתו של רומן זדורוב, מסרה לכאן חדשות על ההתפתחות בפרשה: "אני שמחה, נבחן את המשמעויות המשפטיות, מה זה אומר בשבילנו".  פרקליטיה של אולה קרבצ'נקו, דניאל חקלאי ותומר שוורץ, מסרו בתגובה לבדיקה: "כפי שקבע פרקליט המדינה, אולה אינה קשורה ברצח של תאיר ז"ל משום בחינה. נזכיר שתיק החשד המופרך נגדה נסגר בנימוק חד משמעי של חוסר אשמה".

המכון הלאומי לרפואה משפטית התבקש לבדוק את הדגימות מהזירה והן נערכו בארצות הברית בטכנולוגיה מתקדמת בריצוף מיטוכונדריאלי מלא. במשרד הבריאות ציינו שמאחר ומדובר בהליך תלוי ועומד אין באפשרותם להתייחס לממצאי הבדיקות, ותוצאות הדגימה נמסרו היום לצדדים במשפט החוזר