נאום הניצחון של בנט: נחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל

נפתלי בנט גבר על ח"כ זבולון אורלב בקרב על ראשות "הבית היהודי". בנאום לניצחון שנשא בפני תומכיו, ברך "שהחיינו" וציין: "יש מפלגות ששואלות איפה הכסף, אנחנו נשאל איפה הערכים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/11/12 09:58 כב בחשון התשעג

נאום הניצחון של בנט: נחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל
יחצ, צילום: יחצ

משהו חדש התחיל: נפתלי בנט גבר הלילה (ד') על ח"כ זבולון אורלב וזכה בכ-67% מקולות מתפקדי המפלגה, מול 32% מהקולות לטובת ח"כ זבולון אורלב. מאות מתומכיו של בנט הגיעו מעט אחרי חצות כדי לחגוג איתו את הניצחון בתל אביב, שם נשא בנט דברים וברך "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

"אם מישהו שעדיין חושב שהציונות הדתית סיימה את תפקידה ההיסטורי, שהיא לא רלוונטית, היום הזה הוא התשובה שלו. התשובה הזו ניתנה במספרים שאף מפלגה לא ידעה להביא מעולם בזמן קצר כל כך. על ידי אנשים וצעירים שהצביעו לראשונה בחיים שלהם ואפילו לא הספיקו להצביע קודם לכנסת", אמר בנט לתומכיו.

בנט הוסיף כי הוא "אוהב את מדינת ישראל, אני אוהב את עם ישראל, אני אוהב את תורת ישראל, אני אוהב את ארץ ישראל ואני לא מתבייש בזה. זו הקריאה שנמשכה מקצה הארץ ועד קצה השני, על ידי אנשים שתפסו פיקוד ובאו להצביע. אני אוהב את צה"ל, אוהב את עם ישראל, אני אוהב אותם דתיים, אני אוהב אותם חרדים, אני אוהב אותם חילונים, אני אוהב את כולם - הם לא חסרי ערכים".

"דור הפייסבוק זהו דור שמחפש קשר, אני מכיר אותו טוב למרות שכבר לא נשארו לי הרבה שערות על הראש", ציין בנט, "הציונות הדתית ידעה לאורך כל השנים להיות המגדלור של מדינת ישראל, בשקט, בצנעה, בהקרבה. רגבי אדמת ארצנו ספוגים בדם אחינו שהייתה להם כיפה מתחת לכומתה, וגם כאלה שלא... אנחנו יודעים שהמשימה של הדור שלנו היא להחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל. אנחנו נצעד אל המשימה הזו בשמחה ובהתרגשות כפי שידענו לצעוד אל כל משימה שהועידה לנו ההיסטוריה של מדינת ישראל".

"יש מפלגות ששואלות איפה הכסף - אנחנו שואלים 'איפה הערכים'. והתשובה - כאן, באולם הזה", אמר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן