האיחוד הלאומי: "מצער לראות שבנט בורח מהתמודדות עם השאלות האמיתיות"

מזכ"ל האיחוד הלאומי השיב למכתבו של מנכ"ל הבית היהודי ואמר כי למרות מהלכי בנט "לשינוי אופייה של המפלגה וזניחת הסמן הימני שלה", הוא משוכנע "שהשכל הישר יגבר ונוכל לרוץ יחד גם בבחירות הבאות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/06/17 13:09 ב בתמוז התשעז

האיחוד הלאומי: "מצער לראות שבנט בורח מהתמודדות עם השאלות האמיתיות"
שלום קר ועל סף פיצוץ? בנט ואריאל, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ההתכתשות בין המפלגות הסרוגות נמשכת. אחרי תגובת הבית היהודי, למכתב שנשלח אמש (ראשון) ע"י השר אריאל וח"כ סמוטריץ' לשר בנט, הגיע תורו מזכ"ל האיחוד הלאומי לפרסם את תגובת מפלגתו.

"מצער לראות", אומר אופיר סופר, "שבנט בורח מהתמודדות עם השאלות האמיתיות לגבי דרכה של המפלגה וההשלכות ההרסניות לציונות הדתית והמחנה הלאומי כתוצאה מהמהלכים שלו לשינוי אופייה של המפלגה וזניחת הסמן הימני שלה".

לדבריו, "אנו לא נוותר על הסיכוי לאחדות אמיתית ומכבדת בין האיחוד הלאומי לבית היהודי ומשוכנעים שהשכל הישר יגבר ונוכל לרוץ יחד גם בבחירות הבאות".

תגובתו של מזכ"ל האיחוד הלאומי הגיעה לאחר שמנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, שלח הבוקר מכתב לחברי סיעתו של סופר, בו כתב בין היתר כי "מפלגת האיחוד הלאומי- תקומה הוקמה על ידי פורשי המפד"ל וכעת הזמן לחזור הביתה. ב'סרט הריצה בשני ראשים' כפי שמופיע במכתבכם, היינו לפני ש'משהו חדש התחיל' בציונות הדתית לפני כארבע שנים".

נזכיר כי אתמול שיגרו אריאל סמוטריץ' וסופר מכתב משלהם ליו"ר הבית היהודי, בו הם הפצירו בו שלא יזנח את השותפות ביניהם לטובת ליקוט קולות מן המרכז הפוליטי.