דעה הטעות של בנט מסמלת נסיגה מאהבת המולדת

עד לא מזמן בנט בז לכינוי "הגדה המערבית" כאשר שמע אותו. הוא היה עוצר ראיונות ומראיינים ומתקן אותם שוב ושוב. לא עוד. עלינו להבין שבמשרד ראש הממשלה יושב כיום אויב

אסף פאסי אסף פאסי 27/03/22 17:09 כד באדר ב'

הטעות של בנט מסמלת נסיגה מאהבת המולדת
לפיד ובנט, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

אני זוכר את היום שבו אריאל שרון עבר צד. זה התחיל במילים. בשינוי כיון. בחיבוק של יועצי סתרים מהצד שעד אותו זמן היה הצד שכנגדו. ובשינוי השיח והשפה. כך שטחי מולדת הפכו לשטחי אויב. כך ערש תפילתנו הפך למושא עריגתם של אחמד ומוחמד. כך מתנחלים והתנחלויות הפכו מילת גנאי למי שעד לא מכבר כבש ברגליו כל תלם אדמה וכל מוסד ואזור שהיו מוכנים לקבלו בזרועות פתוחות.

בנט קיבל החלטה מודעת לחצות את הקווים שמאלה

אסור שנתבלבל, גם מי שעד עתה נתן צ'אנס לחבורה שהפנתה עורף לבוחריה מימינה. נפתלי בנט, מי שהיה מנהיג הימין העמוק, קיבל החלטה מודעת לחצות את הקווים שמאלה. הוא מזמן לא איתנו. רואה עצמו כמנהיג בינלאומי וחולם על עצמו בכותרת כחול לבן בעיתוני ישראל כמי שיגאל אותנו מכל צרותינו.

אותו בנט, שידע להתראיין בכל מקום בעולם במבצעים צבאיים ובכל פעילות כנגד האויב - וללהג על "לא ארץ נכריה לקחנו ולא ברכוש נכרים משלנו..." הוא זה שעומד לצד מזכיר המדינה של ארה"ב ולא פוצה פה כאשר האחרון מדליק חבית נפץ למולו, ובזמן שבבאר שבע עדיין יושבים שבעה על נרצחי הפיגוע וביום שבו יש עשרות אירועי פח"ע כנגד מתנחלים וחיילים (כמו כל יום) מבקש הנציג האמריקאי להילחם כנגד אלימות המתנחלים. סמל האויב החדש של בנט ובלינקן. אלה שבכל יום סופגים אבנים ובקת"בים ובנט וחבריו החדשים נלחמים בהם כעת.

בנט הפך מאוהב לאויב

והמילים הללו, הם בעצם פתח לתוכנית מדינית חדשה שכותרתה תהא נסיגה נוספת. נסיגה מחבלי מולדת. נסיגה מאהבת המולדת. נסיגה מכל מה שבנט רוצה לברוח ממנו. עד לא מזמן בנט בז לכינוי "הגדה המערבית" כאשר שמע אותו. הוא היה עוצר ראיונות ומראיינים ומתקן אותם שוב ושוב. לא עוד.

עלינו להבין שבמשרד ראש הממשלה יושב כיום מי שעד לא מזמן היה אוהב ההתיישבות, ובשל רצונו בכסא ובתפקיד ראש הממשלה הפך מאוהב- לאויב! ככל שנפנים את הדברים, כך נצליח, אולי, לעצור את השלטון הזה שגנב קולות ימין ומנסה בעזרתם לנהל מדיניות שמאל. בתפילה שבחבורת הח"כים העוטפת אותו יש אולי מישהו אחד או מישהי אחת, שנשארה בהם טיפת יושרה. שיהיו מוכנים לשוב הביתה ולהפיל את הממשלה הרעה הזו.