מלחמה באירופה

טור "יהודי לא מגרש פליט": אותם אלו שדחפו לגירוש יהודים לפני 17 שנה המציאו סיסמא חדשה

יו"ר סיעת הציונות הדתית חה"כ אורית סטרוק בטור נוקב. השוואת הפליטים האוקראינים ליהודים בתקופת השואה היא תוצאה של תעמולה חזקה, בדיוק כמו שטיפת המוח האנטישמית של המן במגילת אסתר

חדשות כיפה אורית סטרוק 18/03/22 10:47 טו באדר ב'

"יהודי לא מגרש פליט": אותם אלו שדחפו לגירוש יהודים לפני 17 שנה המציאו סיסמא חדשה
הפגנה מחוץ לביתה של שקד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מכונת התעמולה של השמאל הקיצוני שוב עובדת שעות נוספות. השמאל ששואף להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, לבטל את זהותה כמדינת הלאום של העם היהודי, מייצר לנו אינספור כתבות, ראיונות, סרטונים, מאמרי דעה, שלטי חוצות, ומה לא. 

אפילו סיסמא חדשה כבר יש: "יהודי לא מגרש פליט". כן כן, אותם אלה ששמו ללעג את הסיסמא "יהודי לא מגרש יהודי", אותם אלה שדחפו בכל כוחם להפוך 10,000 יהודים לפליטים לפני 17 שנים - הם מפיצים עכשיו את הסיסמא החדשה הזו: "יהודי לא מגרש פליט". נפלא שהם מוכנים להשתמש במילה "יהודי", אבל רק בצד אחד של המשפט.

ח"כ אורית סטרוק

ח"כ אורית סטרוק צילום: יצחק וויס

והתמונה המצורפת, כמובן: תמונת המונים ליד רכבת, מטרתה להזכיר לנו את הרכבות ההן, הרכבות למחנות ההשמדה, ולשדר לנו ללא מילים, שקליטת פליטים אוקראינים דומה לקליטת פליטים יהודים בתקופת השואה. וזה עובד, עובד עלינו: תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים, תמונה אחת משכיחה את המילים הכתובות בכל התקשורת העולמית (ובאותיות קטנות גם בתקשורת בארץ), שהפליטים האוקראינים מבוקשים ורצויים מאד בכל המדינות הסמוכות, ובכל אירופה בכלל. יש להם לאן ללכת, והם מתקבלים שם בסבר פנים יפות, עם אפשרויות לקליטה בעבודה, בדיור, ובחינוך. אה וכמובן, הם לא נשלחים למחנות השמדה. זו לא אותה רכבת, חברים, הרכבת הזו והרכבות ההן - זה שיתוף השם בלבד.

התעמולה כבר גרמה לשרת הפנים להתקפל

והתעמולה עובדת, וקוצרת פירות. הנה, שרת הפנים כבר התקפלה-למחצה. ולפניה, כך לטענתה, שר הבינוי והשיכון. הם לא עמדו בפני מכונת התעמולה המשומנת של השמאל. מי שזוכר את הלשכה שהקימה חברת הכנסת הטריה איילת שקד בדרום תל אביב, משפשף את עיניו בתדהמה אל מול ההתקפלות הזו. איך זה קרה?

זה קרה בדיוק כמו בשושן הבירה, לפני אלפי שנים. כשאחשוורוש החליט לתת יד חופשית להמן הרשע להשמיד, להרוג, ולאבד את כל היהודים, זה קרה משום שהתעמולה התבצעה במעמד צד אחד בלבד, הצד של המן הרשע, שעשה לאחשוורוש שטיפת מוח אנטישמית שלא הייתה מביישת את הקרן לישראל חדשה. ברגע שהצד השני השמיע את דברו, באמצעות אסתר המלכה, קיבלנו את התפנית בעמדת מקבל ההחלטות דאז.

גם היום, חובה עלינו לצאת למאבק תודעתי אל מול שטיפת המוח מהשמאל. חובה עלינו להשמיע בעוצמה את עקרונות היסוד של הציונות ושל מדינת ישראל, בפני שרי ה"ימין" בממשלה, אלה שעד לפני פחות משנה היו שותפינו לדרך, שהיו מגדולי תומכיו של "חוק הלאום", ועכשיו נראה שהם מאבדים את הדרך. על המילים "קח את אהרן" אומר רש"י בפרשת השבוע: "קחנו בדברים ומשכהו" - כי זו הדרך "לקחת" אנשים, גם מנהיגים: בדברים. 

עולים חדשים בנתב"ג

עולים חדשים בנתב"ג צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מתקפת התעמולה הבאה תגרום לכם להתגעגע לכל מה שהכרתם עד עכשיו 

הבוקר התבשרנו שמכונת התעמולה של השמאל הקיצוני תקבל חיזוק מיוחד מהממשלה: מנהלת שוויון ודמוקרטיה שתתוקצב מקופת המדינה. זו שאין לה כסף להעלות את משכורות הקב"סים, זו שאין לה כסף לקליטת עולים (שר האוצר דורש שהקליטה תתבצע "מתקציבי המשרדים", כאילו אנחנו לא בשעה היסטורית בה צריך להכניס את היד עמוק לכיס), אותה קופה תקים עכשיו עוד מכונת תעמולה למען "השוויון". היכונו למתקפת תעמולה על שוויון ודמוקרטיה, כזו שתגרום לכם להתגעגע לכל מה שהכרתם עד עכשיו.

אז לנו אין כסף מקופת המדינה, אבל יש לנו רוב. רוב עצום של היהודים במדינה לא מסכים להפוך אותה למדינת כל אזרחיה. על הרוב הזה להיכנס למגרש ולהשמיע בקול גדול את דברו. כי בנפשנו הדבר. לא רק האמת אתנו, גם הרוב העצום של העם אתנו, הוא רק צריך להתאמץ כדי לקחת בדברים, בחזרה, את כל אלה שמתבלבלים וטועים בדרך. בידינו הדבר!

פורים שמח ושבת שלום.