הרב אליהו למנהיגי הדת המוסלמים: "אתם מתגרים באלוקים והולכים נגדו"

רבה של צפת פונה אל המנהיגים הרוחניים של האיסלאם: "אלוקים רוצה לבנות את הבית שלו כדי להביא לעולם אור וברכה, להביא לעולם שלום. להביא לעולם טוב ואתם מתעקשים להלחם בו. כנראה כבר הגיע הזמן ופקעה סבלנותו"

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 11/05/21 11:48 כט באייר התשפא

הרב אליהו למנהיגי הדת המוסלמים:  "אתם מתגרים באלוקים והולכים נגדו"
הרב שמואל אליהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למנהיגי הדת המוסלמים

אתם במאבק על ירושלים, אתם במאבק על הר הבית. אתם יודעים כי על ההר הזה אלוקים התגלה לאברהם ליצחק וליעקב, אתם יודעים שבהר הזה פעלו הנביאים הגדולים, אתם יודעים שלמקום יש עוצמה רוחנית שיכולה לתקן את כל העולם. 

גם הנוצרים הבינו את זה לפני הרבה שנים. לכן הם בנו כל כך הרבה כנסיות סביב הר הבית. בגלל זה הצלבנים כבשו עם מאות אלפי חיילים את ירושלים ושחטו את תושביה. הם שלטו על הר הבית ואלוקים לא התגלה להם, הם בנו פה מצודות אבן מרשימות ולא שרתה עליהם שכינה. הם בנו בירושלים כנסיות ענק וה' לא עזר להם. 

הנוצרים חזרו לאירופה כלעומת שבאו. הם הבינו שאלוקים לא רוצה בהם פה. הכנסיות שלהם היום ריקות ושוממות. מתי אתם תבינו שאי אפשר להכריח את אלוקים. יש לכם מסגדים על הר הבית כבר מאות שנים. גם לכם ההר הקדוש הזה לא מביא ברכה. אלוקים לא מתגלה עליכם ולא צומחים מתוככם נביאים. להפך.

העולם הערבי מקבל מכות גדולות. לבנון פשטה רגל. כל יום פיצוץ בעירק. איראן במשבר גדול. טורקיה יורדת ונחלשת. מאות אלפים נהרגו בסוריה באכזריות. מיליונים ברחו איבדו את הבתים שלהם ונודדים בדרכים. תראו את המדינות הערביות שנלחמו בישראל. תראו מה קורה בלוב ובאלגיר. תראו מה קורה לערביי עזה והרשות הפלשתינית שמקבצים כל היום נדבות בכל העולם והולכים מדחי אל דחי. 

זה לא קורה במקרה. אתם מתגרים באלוקים והולכים נגדו והוא משלם לכם. הוא לא הזמין אתכם לבית שלו ואתם נכנסים בכח ומחללים את הבית שלו במשחקי כדורגל. זורקים משם אבנים זיקוקים ובקבוקי תבערה. שוכחים שאלוקים הוא בעל הבית האמיתי של ההר הזה. 

מה פה לא ברור? אלוקים לא רוצה אנשים שזורקים אבנים על מכוניות וסוקלים את תושביהם. אלוקים לא רוצה אנשים ששורפים בתי כנסת וישיבות. הוא לא רוצה אנשים שמשקרים ואינם דוברי אמת. הוא לא רוצה אנשים שדמים נמצאים על ידיהם. הוא לא רוצה אנשים רעים בבית שלו. כך אמר דוד המלך בספר תהילים (פרק כד) "מִי יַעֲלֶה בְהַר ה' וּמִי יָקוּם בִּמְקוֹם קָדְשׁוֹ: נְקִי כַפַּיִם וּבַר לֵבָב אֲשֶׁר לֹא נָשָׂא לַשָּׁוְא נַפְשִׁי וְלֹא נִשְׁבַּע לְמִרְמָה: יִשָּׂא בְרָכָה מֵאֵת ה' וּצְדָקָה מֵאֱלֹהֵי יִשְׁעוֹ".

תקשיבו לדבר האלוקים. אל תלכו נגדו בכח. גם אם תזרקו אבנים יותר גדולות לא תשכנעו אותו. גם אם פוליטיקאים צבועים יצהירו הצהרות בעדכם זה לא ישנה את דעתו. גם אם תירו טילים על ירושלים בתיאום על החמאס מעזה לא תנצחו אותו. רק תעוררו את חמתו הגדולה עליכם. 

אלוקים רוצה לבנות את הבית שלו כדי להביא לעולם אור וברכה, להביא לעולם שלום. להביא לעולם טוב ואתם מתעקשים להלחם בו. כנראה כבר הגיע הזמן ופקעה סבלנותו. 

קיבלתם רמז גדול, אל תתגרו באלוקים.