דייטש: לא אציית להוראות נתניהו בעניין ההקפאה בעיר

המועמד החרדי לראשות עיריית י-ם, יוסי דייטש יוצא למלחמה בהקפאת הבניה בעיר "אלקין לא יהיה מסוגל לבנות בשל מחויבותו לנתניהו" אלקין: "כשאנהל מאבק למען קידום הבניה בירושלים, אוכל להיעזר בדייטש"

חדשות כיפה גלעד כהן 23/08/18 08:48 יב באלול התשעח

דייטש: לא אציית להוראות נתניהו בעניין ההקפאה בעיר
ממשיך לקוות לתמיכת הליכוד במועמדותו. אלקין ונתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

סגן ראש עיריית ירושלים והמועמד לראשות העירייה מטעם "אגודת ישראל", יוסי דייטש תוקף במכתב פתוח לתושבי ירושלים, שיפורסם בסוף השבוע הקרוב בעיתונים את מדיניות הממשלה ובתוכה את השר אלקין על הקפאת הבנייה בירושלים. "אלקין לא יהיה מסוגל לבנות בעיר, בשל מחויבותו לפטרונו הפוליטי נתניהו". כך דייטש.

לא מחויב לנתניהו | המועמד לראשות עיריית ירושלים, יוסי דייטש

לא מחויב לנתניהו | המועמד לראשות עיריית ירושלים, יוסי דייטש צילום: פלאש 90


״ניר ברקת וזאב אלקין היו רוצים לבנות בירושלים, אבל ההבדל ביני לבינם הוא שהם מחויבים לראש הממשלה ואני לא מחויב לראש הממשלה. אם הם מתבקשים על ידי ראש הממשלה, שהוא גם פטרונם הפוליטי, להקפיא בניה, אין להם ברירה אמיתית אלא לציית. התלות של אלקין גדולה אף יותר משל ברקת. אני מכבד את נתניהו אבל אני ממש לא מחויב לו. לא מתכוון לציית להוראות הקפאה."

אלקין הגיב לדבריו של דייטש ואמר: "מדובר בגימיק נחמד למועמד ש״נזכר״ פתאום בבעיית הבניה בירושלים, למרות שהיה אחד מאנשי מפתח של העיריה בנושא זה בשנים האחרונות. אני שמח, שלאור המכתב הזה, כשאבחר לתפקיד ראש העיר ואנהל מאבק למען קידום הבניה בירושלים, אוכל להיעזר בסגן ראש העיר יוסי דייטש במאבק הזה."