קורץ לציבור הסרוג: דייטש פקד את קברו של הרב קוק

המועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים ציין את יום פטירתו של אביה הרוחני של הציונות הדתית ואמר כי הוא "היה מורה דרך למאות אלפי יהודים, דתיים ושאינם דתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/18 07:31 ד באלול התשעח

קורץ לציבור הסרוג: דייטש פקד את קברו של הרב קוק
דייטש בקברו של הרב קוק, צילום: ללא קרדיט

יום פטירתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק צוין אתמול (שלישי), ומי שהקפיד לפקוד את קברו בהר הזיתים בירושלים, בין שאר האנשים, היה המועמד החרדי לראשות העיר יוסי דייטש.

"הראי"ה קוק היה חוט המקשר בין המגזרים בעם ישראל בכלל ובירושלים בפרט", אמר דייטש שינסה לראשונה מזה 15 לכבוש את העירייה היישר מהמגזר החרדי.

בנוסף ציין כי "זו זכות גדולה להתפלל במקום הזה, הראי"ה קוק היה מורה דרך למאות אלפי יהודים, דתיים ושאינם דתיים".

מתפלל על קברו של אחד מיסודות הציונות הדתית. דייטש ומתפללים נוספים

מתפלל על קברו של אחד מיסודות הציונות הדתית. דייטש ומתפללים נוספיםצילום: ללא קרדיט

ביקורו של נציג אגודת ישראל בקברו של אחד ממייסדי הציונות הדתית, היה המשך לניסיונות התקרבותו לקהל הבוחרים מהציבור הדתי לאומי. אתמול פורסם כי מי שילוו את קמפיין הבחירות שלו יהיו אנשי משרד יחסי הציבור זליגר שומרון, המתמחים בין השאר במגזר הסרוג.

יש לציין כי מסקר שנערך השבוע בחברת החדשות עלה שדייטש נמנה על שלושת המועמדים הבכירים ובסביבו הראשון הוא מוקם במקום הראשון עם 23% כשמאחוריו דלקו עופר ברקוביץ (22%) וזאב אלקין (21%).

עם זאת, פי הסקר, במקרה של סיבוב שני הוא יפסיד לשני יריביו. מול אלקין הוא קיבל 31% תמיכה לעומת 41% של השר ואילו ברקוביץ קיבל מולו 39% תמיכה לעומת 36.