בן דהן: חוק הגיוס לא יושלם עד סוף מושב הקיץ

סגן שר הביטחון העריך כי הצעת החוק תעבור בקריאה ראשונה, למרות התנגדות החרדים, וכי לא תהיה ברירה אלא לבקש דחיה מבג"ץ. על טרור העפיפונים אמר: "מתבצעים ניסויים בכמה מישורים שיבואו לידי ביטוי בקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/18 13:44 יב בתמוז התשעח

בן דהן: חוק הגיוס לא יושלם עד סוף מושב הקיץ
סגן שר הביטחון, צילום: פלאש 90. דניאל שטרית

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, התייחס היום (שני) לסיכוי שהממשלה תתפרק בעקבות חוק הגיוס וכן למצב הביטחוני המחמיר מול חמאס בגבול רצועת עזה.

"חוק הגיוס יעבור בקריאה ראשונה במתכונתו הנוכחית", אמר סגן השר בראיון לרדיו 'קול ברמה' וציין כי "עד הקריאה השניה והשלישית יכניסו בו שינויים שייעשו בהסכמה".

יבקשו דחיה מבג"ץ? נתניהו וליצמן

יבקשו דחיה מבג"ץ? נתניהו וליצמןצילום: פלאש 90. אביר סולטן

בן דהן הוסיף כי קיים "סיכוי נמוך שאת כל זה יעשו עד סוף המושב, לכן אני מעריך שיבקשו דחייה מבית המשפט העליון". למרות התנגדות הסיעות החרדיות לחוק הוא העריך כי החוק יעבור "בקריאה ראשונה גם בלי החרדים בעזרת חברי כנסת מהאופוזיציה שמתכוונים להצביע בעד".

אמש חשף צה"ל כי מי שעומד מאחורי שיגור  עפיפוני התבערה זה ארגון הטרור חמאס שפועל באופן שיטתי לשיגורם לעבר ישראל. על כך אמר סגן השר כי "טרור העפיפונים יצר נזק עצום לחקלאות ואסור לנו להקל ראש בכך. מערכת הביטחון עושה מאמצים רבים להביא פתרונות, כבר בימים אלה מתבצעים ניסויים בכמה מישורים שאני מקווה שיבואו לידי ביטוי בקרוב"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן