מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צמוד לחדר ילדים ורוד: צהל חשף אתר לייצור טילים בעזה

בסרטון של צה"ל מתוך הלחימה בעזה, ניתן לראות כיצד בחדר אחד בבניין מגורים מאוחסנים אמצעי לחימה והוראות להרכבת פצצות - ובחדר הסמוך חדר שינה ורוד של ילדות | לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל השלימו מבצע השתלטות על מוצב חמאס

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 10:08 כה בחשון התשפד | עודכן בתאריך 09/11/23 10:16

צמוד לחדר ילדים ורוד: צהל חשף אתר לייצור טילים בעזה
חדר ילדות ליד מחסן אמל"ח, צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל איתרו אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס בתוך בניין מגורים: בבניין בלב שכונת המגורים "שיח רדואן" בצפון רצועת עזה ובסמוך לבתי ספר, איתרו לוחמי צה"ל אתר לייצור ואחסון כלי טייס מאוישים מרחוק ואמל"ח של ארגון הטרור חמאס. בבניין ניתן לראות חדרי מגורים וחדרי ילדים בסמוך לאתר האחסון בו אותרו מטעני חבלה, חומרי נפץ ותוכניות אופרטיביות של ארגון הטרור חמאס.

צפו בתיעוד:

מוקדם יותר היום פורסם כי לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל השלימו מבצע השתלטות על מוצב 17, מעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס במערב ג'באליה שבצפון הרצועה. במהלך ההשתלטות על המוצב הלוחמים ניהלו קרב מול מחבלים מארגוני הטרור חמאס וגא"פ ששהו במוצב, הן מעל פני הקרקע והן בתוואי תת קרקעי במרחב.

הלוחמים השלימו את ההשתלטות על המוצב לאחר 10 שעות לחימה במהלכן חיסלו מחבלים, תפסו אמצעי לחימה רבים, חשפו פירי מנהרות טרור לרבות פיר שנמצא סמוך לגן ילדים ומוביל לתוואי תת-קרקעי נרחב. במהלך ההשתלטות על המוצב לוחמי הנח"ל איתרו ואספו חומרים אופרטיביים משמעותיים אודות התוכניות המבצעיות של האויב.

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל נוסף

רס"ר (במיל') אליהו בנימין אלמקייס, בן 29 מירושלים, שירת כלוחם הנדסה בחטיבה 551 ונפל בקרב במרכז הרצועה אתמול (ד'). בכך עולה מספר החללים ל- 352. חמישה חיילים נוספים נפצעו באורח קשה במהלך הפעילות, הודעה נמסרה למשפחותיהם. לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן