מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל חשף: "נכנסנו בשיירה מבצעית עם הרמטכ"ל לתוך עזה"

דניאל הגרי התייחס לסיור המבצעי שערך עם הרמטכ"ל בשטח עזה: "מפקדי החטיבות הציגו לרמטכ"ל את הלקחים המבצעיים, את אופן הלחימה, את מה שלמדו מהשטח וגם את התחושות ואת הרוח שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/23 20:51 כ בחשון התשפד

דובר צה"ל חשף: "נכנסנו בשיירה מבצעית עם הרמטכ"ל לתוך עזה"
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי חשף היום בהצהרה לתקשורת כי השתתף בסיור המבצעי של הרמטכ"ל בתוך שטח עזה: "נכנסנו בשיירה מבצעית, פגשנו בשטח את מפקד האוגדה, קיימנו הערכת מצב עם המפקדים" אמר הגרי. "מפקדי החטיבות הציגו כל אחד את הלקחים המבצעים, את אופן הלחימה, את מה שלמדו מהשטח וגם תיארו לו את התחושות ואת הרוח שלהם" הוסיף.

"המפקדים הסתכלו לרמטכ"ל בעיניים ואמרו לו שהם נחושים נחושים להילחם"

הגרי סיכם את הסיור שנערך בלב רצועת עזה: "מבחינת המשך הלחימה הדברים שעלו מהמפגש הזה הם קודם כל דברים מקצועיים, איך אנחנו הולכים לפגוע יותר באויב ולהעמיק את הפגיעה. איך אנחנו מעלים את המקצועיות שלנו, איך משפרים את ביטחון כוחותינו".

עוד הוסיף הגרי: "המפגש סוכם על ידי הרמטכ"ל ואני רוצה לתת לכם עוד כמה תחושות אישיות. הלוחמים, המפקדים הסתכלו לרמטכ"ל בעיניים ואמרו לו שהם נחושים נחושים להילחם, הם בשליטה בכל קרב, הם ביד עליונה על האויב, מנצחים את הקרב. הם רוצים להמשיך ולהתקדם בלחימה על מנת לפרק את חמאס ולהשיג את מטרות המלחמה"

"יירטנו רקטה רחוקה שחמאס ירה לכיוון הערבה"

דובר צה"ל התייחס בדבריו גם לרקטה ששוגרה לעבר אילת: "ההגנה האווירית שלנו היא מהמתקדמות בעולם, היום גם יירטנו רקטה רחוקה שחמאס ירה לכיוון הערבה. יירטנו אותה בעזרת מערכת החץ שזה יירוט מבצעי מוצלח מאוד שלה במהלך המלחמה הזאת. כך נמשיך להגן אווירית על כלל מדינת ישראל בכל מקום שבו יהיה איום".