סוכל פיגוע ירי: מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי - וחוסלו

מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי בסמוך לצומת שופה וחוסלו על ידי כוחות צה"ל. ברכב המחבלים נשק מסוג M-16. ראש מועצת שומרון: "היה כאן נס גדול, מצפים מהממשלה לעצור את הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/23 09:02 כ בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 05/10/23 10:39

סוכל פיגוע ירי: מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי - וחוסלו
כוח צה"ל ביו"ש, שני מחבלים חוסלו, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

לוחמי סיירת גולני שהיו בפעילות סמוך לכפר שופה שבחטיבת מנשה, חיסלו שני מחבלים חמושים שירו קודם לכן לעבר רכב ישראלי. בעקבות הדיווח שהתקבל על ירי לעבר הרכב הישראלי, חסמו הכוחות צירים במרחב וזיהו את הרכב החשוד. הלוחמים חתרו למגע ולאחר חילופי אש ניטרלו אותם. ברכב נמצא נשק מסוג M-16 ומחסניות ששימשו את המחבלים.

הנשק שאותר ברכב

הנשק שאותר ברכב צילום: דובר צה"ל

"דרושה פעולה נחושה כדי לעצור את הירי בכבישים"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שוחח עם התושב שסיפר לו על רגע הפיגוע ואמר: "היה כאן נס גדול, התושב שלנו נסע בקטנוע כשהמחבלים עוקפים אותו מחכים בצומת ויורים לעברו". בהמשך בירך דגן: "אני שולח חיבוק לתושב שגילה תושייה, והצליח לדווח לכוחות הביטחון ולהביא ללכידת המחבל במהירות לפני שהספיק לפגוע בישראלים אחרים. ושולח הצדעה לחיילי צה"ל הגיבורים שחיסלו את המחבלים"

דגן הוסיף: "אני קורא לממשלה, דרושה פעולה הרבה יותר נחושה כדי לעצור את הירי בכבישים ולעצור את הפיגוע הבא. היה לנו הבוקר נס שאנחנו לא מלווים הבוקר עוד משפחה שכולה, אנחנו לא נסתמך רק על ניסים. מצפים מהממשלה לעצור את הטרור".