שי ואביעד הובאו למנוחות: "הלב הפועם של המשפחה המורחבת"

מאות חברים ובני משפחה ליוו למנוחות את שי ניגרקר ובנו אביעד שנרצחו בפיגוע הקשה בחווארה. ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ספד: "מדינת ישראל כולה, ובתוכה אשדוד, מתעטפות בכאב וביגון". השר ארבל וחברי כנסת מש"ס הגיעו ללוות את הנרצחים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 20/08/23 19:04 ג באלול התשפג

שי ואביעד הובאו למנוחות: "הלב הפועם של המשפחה המורחבת"
הלווית שי ניגרקר ואביעד ניר ז"ל, צילום: יצחק צרפתי

מאות בני אדם ובתוכם חברים, מכרים ובני משפחה הגיעו היום (א') לבית העלמין באשדוד על מנת ללוות בדרכם האחרונה את שי ניגרקר ובנו אביעד שנרצחו אתמול בפיגוע הקשה בחווארה. בין המלווים גם חברי הכנסת מש"ס, ראש עיריית אשדוד והשר משה ארבל שספד: "הגעתי לכאן בשם ממשלת ישראל כדי להשתתף בצערכם".

ראש עיריית אשדוד ספד

"העיר אשדוד אבלה היום, ויחד עם העם בישראל" פתח לסרי את הספדו, "אנחנו המומים וכואבים, את האסון הנורא, שפקד את עירנו אשדוד, ואת העם בישראל. בצער רב מאוד, אנחנו מלווים למנוחת עולמים, את היקרים, הנאהבים והנעימים, שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שי ואביעד למשפחות ניגרקר - ניר. אב ובן שחייהם נגדעו באחת, ביחד, אתמול במהלך השבת, על ידי בני עולה, חסרי צלם-אנוש, צמאי דם יהודי - אך ורק, משום היותם יהודים".

כוח צה"ל בחווארה היום, החיפושים אחר המחבל נמשכים

כוח צה"ל בחווארה היום, החיפושים אחר המחבל נמשכים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

"שי, נולד בהודו לפני 60 שנים, כָּאָח הצעיר מבין בני המשפחה, שעלה לישראל עם הוריו לאשדוד, בה הם קבעו את מקום מושבם ועתידם. הקים משפחה לתפארת עם הבנות סיגל ומזל, והבנים התאומים, אור ואביעד" המשיך ראש העיר. הוא סיים את דבריו ואמר: "למען שי ואביעד היקרים, ולמען כל הקרבנות שהעם שלנו מקריב מזה שנות דור".

"המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה ביצע יותר מטעות אחת"

גורם ביטחוני מסר הבוקר כי נרשמה התקדמות מודיעינית בניסיון לאתר את המפגע והוצבו כוחות מתוגברים בגזרה. במסגרת הפעילות בוצעו מעצרים והוחרמו מצלמות אבטחה בכפר עקרבה, דרומית מזרחית לשכם.

הרמטכ"ל הלוי וקצינים בכירים בחווארה, אתמול |

הרמטכ"ל הלוי וקצינים בכירים בחווארה, אתמול | , צילום: Flash90

"המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה ביצע יותר מטעות אחת", אמר גורם ביטחוני ל"וואלה". "בסוף נעלה עליו וגם נעצור את כל מי שסייע לו לברוח ומסייע לו להסתתר. השב"כ מפעיל מאמצים גדולים לחשוף את מקום המסתור. יש לפחות שתי יחידות מיוחדות שנמצאות בכוננות גבוהה למקרה שהשב"כ יביא ידיעת זהב והם יצטרכו לפשוט על מבנה".

הלווייתם של שי ניגרקר ואביעד ניר ז"ל

הלווייתם של שי ניגרקר ואביעד ניר ז"ל צילום: יצחק צרפתי